افزایش بار ترافیکی ورودی شهر تهران از عصر امروز

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور از افزایش بار ترافیکی ورودی شهر تهران از عصر امروز خبر داد.

به نقل ازممتازنیوز، سرهنگ سلبی گفت: در محور فیروزکوه در محدوده شیر‌گاه، محور کرج- چالوس در استان البرز محدوده مر‌زن آباد تا پل دزد بن و پل زنگو‌له ترافیک نیمه سنگین است.
وی بیان کرد: در استان زنجان محور زنجان –قزوین، استان گیلان محور رشت – قزوین و آزاد راه قزوین- کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
*افزایش بار ترافیکی ورودی شهر تهران از عصر امروز
جانشین رییس پلیس را‌هور تهران بزرگ از ترافیک روان در ورودی های شهر تهران خبر داد.
سرهنگ بذر افشان  گفت: در حال حاضر ترافیک در ورودی و خروجی های شهر تهران عادی و روان است و مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه عبوری نیست.
وی در خاتمه بیان کرد: از عصر امروز جمعه پیش بینی می گردد بار ترافیکی در ورودی های شرق ، غرب و جنوب تهران افزایش یابد و به مرور ترافیک سنگین می گردد. 

*ترافیک نیمه ستگین در جاده های کشور
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور از خبر داد.سرهنگ سلبی گفت:  ترافیک در محور هراز از آمل به تهران در محدوده گزنگ تا پلور ،استان البرز محور کرج – چالوس در محدوده پل زنگوله ، محور فیروزکوه در محدوده ورسک ترافیک نیمه سنگین است.
وی  بیان کرد:در استان گیلان محور رشت – قزوین در محدوده منجیل و رودبار و آزادراه قزوین – کرج ترافیک نیمه سنگین است.

*هراز و چالوس از ساعت ۱۵ یکطرفه می‌شود
آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور حاکی است که محور هراز و چالوس از ساعت ۱۵ یکطرفه می‌شود
بر اساس آخرین خبرها دریافتی از مراکز و دوربین‌های کنترل ترافیک پلیس راه در مسیرهای رشت- قزوین، قزوین- کرج و زنجان- قزوین در استان قزوین، بار ترافیکی نیمه سنگین است.
تردد در سایر جاده های اصلی کشور به صورت عادی و روان جریان دارد .
با پیش‌بینی انجام شده در خصوص به وجود آمدن بار ترافیکی سنگین در جاده های هراز و چالوس، از ساعت ۱۵ امروز طبق اعلام قبلی تردد در این دو جاده از شمال به جنوب به صورت یکطرفه انجام می‌شود. 

در استان لرستان جاده خرم‌آباد به بروجرد و خرم‌آباد به اندیمشک و در استان مرکزی جاده اراک به توره بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها اعلام شده است و در سایر جاده‌های کشور وضعیت عادی است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.