افزایش تعداد شهدا و زخمی‌های غزه و حمله به ساختمان تلویزیون الاقصی

۲۸ آبان ،

13-8.jpeg

شبکه خبری الجزیره از شهادت ۱۹ فلسطینی دیگر در حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، در تازه‌ترین حملات هوایی رژیم صهیونستی به مرکز غزه که عصر روز شنبه رخ داد، ۵ فلسطینی شهید و ۴ تن دیگر به شدت زخمی شدند.

بنابه گزارش تفسیری خبرنگار الجزیره با افزایش تعداد شهدای غزه به ۱۹ تن در روز شنبه، تعداد شهدای این شهر از روز چهارشنبه تاکنون به ۴۸ تن رسیده است. این در حالی است که تعداد زخمی‌ها تاکنون ۴۵۰ تن گزارش تفسیری شده است.

مرکز آمار بخش اورژانس غزه نیز اعلام کرد که در میان قربانیان حملات رژیم صهیونستی ۱۱ کودک،‌ ۳ زن و ۳ فرد مسن نیز دیده می‌شوند.

هم‌چنین منابع پزشکی غزه اعلام کردند که نیمی از قربانیان این حملات جزو غیر نظامیان ساکن در غزه می باشند.

در همین جهت خبرنگار الجزیره گزارش تفسیری داد در حمله صبح امروز (یکشنبه) به ساختمان دفاتر اطلاع رسانی در غزه نیز ۶ خبرنگار زخمی شدند.

بنا به نقل از شاهدان عینی جنگنده‌های رژیم صهیونستی ۲ موشک را به ساختمان دفاتر اطلاع رسانی غزه پرتاب کردند که در پی آن چند تن از غیرنظامیان نیز زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونستی عصر روز شنبه دفاتر وابسته به دولت حماس در غزه از جمله دفتر اسماعیل هنیه، اول وزیر دولت حماس را هدف قرار دادند.

شبکه اسکای نیوزعربی نیز در خبری فوری اعلام کرد که رژیم صهیونستی امروز ساختمان دفتر تلویزیون الاقصی را نیز هدف قرار داده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.