افزایش توان مردم برای خرید خودرو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

افزایش توان مردم برای خرید خودرو

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: با کاهش تورم و افزایش ارزش پول ملی توان مصرف‌کنندگان برای خرید خودرو افزایش خواهد یافت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا نجفی‌منش، اظهار کرد: حدود دو سال گذشته به دلیل رشد شدید نرخ ارز و افزایش تورم، قدرت مردم برای خرید خودرو کاهش یافت.
وی با بیان این‌که در چند ماه اخیر روند صعودی تورم کنترل شده است، خاطرنشان کرد: این روند در نهایت به افزایش ارزش پول ملی و تقویت قدرت خرید مردم منجر خواهد شد.
عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد:‌ بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم در آینده توان مردم برای خرید خودرو به ویژه در بین اقشار با درآمد پایین، افزایش یابد.
وی افزود: با توجه به چنین واقعیتی خودروسازان تمایلی به افزایش قیمت محصولاتشان ندارند اما به دلیل زیان‌دهی محصولات دولت با یابد مابه‌التفاوت قیمت تمام شده و فروش خودروها را پرداخت و یا آنکه اجازه افزایش قیمت‌ها را بدهد.
نجفی‌منش با بیان این‌که با توجه به رشد تیراژ تولید وضعیت صنعت خودرو در سال جاری بهبود خواهد یافت، تصریح کرد: صنعت خودرو به تدریج در حال خروج از بحران دو سال گذشته است؛ با این حال کمک دولت تغییر زیادی در بهبود وضعیت خواهد داشت.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.