افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

رییس کانون مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی با اعلام اجرای قانون همانندسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشوری در سال جاری گفت:‌ اعتبار این امر از محل بدهی‌های پرداخت‌ شده دولت به تامین اجتماعی، تامین می‌شود.

ایسنا: رییس کانون مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی با اعلام اجرای قانون همانندسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشوری در سال جاری گفت:‌ اعتبار این امر از محل بدهی‌های پرداخت‌ شده دولت به تامین اجتماعی، تامین می‌شود.

علی‌اکبر خبازها با بیان اینکه میزان افزایش حقوق هر یک از بازنشستگان به سوابق بیمه‌‌پردازی آنها بستگی دارد، عنوان کرد:‌ شیخ‌الاسلامی ـ وزیر کار و رفاه اجتماعی ـ و مرتضوی ـ مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی ـ در این زمینه قول‌های مساعدی داده‌اند.

وی در زمینه افزایش سالانه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری نیز با بیان اینکه یک هفته پس از ابلاغ بودجه تامین اجتماعی، افزایش حقوق‌ها عملی می‌شود، گفت: در این صورت حقوقها از ابتدای فروردین محاسبه و معوقات پرداخت می‌شود.

قانون همانندسازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشوری از مصوبات مجلس در بودجه سال ۸۸ بود که تنها ۹۰۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان از ۲۵۰۰ میلیارد تومان آن توسط دولت پرداخت شد و از آن زمان تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی در انتظار تخصیص باقی‌مانده این اعتبار و اجرای کامل قانون مذکور هستند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. سیدجعفرکاظمی:

    سلام تاریخ انتشار این خبرها ۹خرداد ۹۱ میباشد آیابامردم شوخی دارید یا سر کارگذاشتید ؟ خبرجدید بدهید وکاری کنیدکه خبرهای قدیمی ازسایت برچیده شود

  2. حسن:

    درهرکاری خدارادرنطربگیرید

  3. حسین:

    عادلانه ترین تصمیم که از دولت امید انتظار داریم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس میزان تورم به اضافه میزان درصد طلب بازنشستگان در سال ۹۲ بین ۳۵ تا ۴۰ درصد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.