افزایش حملات به غزه/فرمانده گردان‌های قسام: درس فراموش نشدنی به صهیونیست‌ها می‌دهیم

۳۰ آبان ،

alalam-7.jpg

با انتشار یافتن خبرهای مبنی بر مخالفت رژیم صهیونیستی با آتش‌بس حملات به غزه بار دیگر شدت گرفت و فرمانده گردان‌های عزالدین قسام نیز تاکید کرد که درس فراموش نشدنی به اسرائیلی‌ها خواهند داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از اسکای نیوز عربی، با انتشار یافتن خبرهای مبنی بر رد آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس تهدید کرد که در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، درس فراموش نشدنی به صهیونیستی‌ها خواهند داد و سرنوشت دردناکی در انتظار آنها خواهد بود.

محمد الضیف، فرمانده گردان‌های عزالدین قسام در سخنانی عنوان داشت: حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه سرآغازی برای آزادی همه اسرای فلسطینی خواهد شد و این مساله امید ما را برای آزادی اسیران افزایش داده است.

وی ادامه داد: در صورت حمله زمینی اسرائیلی‌ها سرنوشت دردناکی در انتظار آنها خواهد بود و اشغالگران در غزه با شگفتی‌های بسیاری مواجه خواهند شد.

فرمانده گردان‌های عزالدین قسام ادامه داد: عملیات انجام شده در پنج روز اخیر، نتیجه تمرین‌های چند ساله گردان‌های مقاومت بود و سرآغازی برای آزادی کامل فلسطین و پاکسازی مسجد الاقصی از اشغالگران است.

در همین حال روز هفتم حملات به غزه گرچه از ابتدای صبح با آرامش نسبی همراه بود، اما از اواسط روز بار دیگر حملات جنگنده‌های صهیونیست به نوار غزه شدت گرفت که تاکنون به شهادت شش فلسطینی دیگر انجامیده است.

با شهادت این شش تن، شمار شهدای فلسطینی تاکنون به ۱۱۴ تن رسیده و زخمی‌شدگان حملات صهیونیست‌ها از ۹۰۰ تن قبل است.

گروه‌های مقاومت نیز با پرتاب موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی یک صهیونیست را از پای درآوردند و سبب زخمی شدن چند تن دیگر شدند.

شهرهای بئرالسبع، اوفاکیم، سدروت و عسقلان مهمترین اهداف موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی بودند که در نهایت اصابت یک موشک به شهر عسقلان یک صهیونیست از پای در آمد.

یک موشک نیز به یک خانه در شهر سدروت اصابت کرد که سبب تخریب کامل این خانه شد اما هنوز آماری از کشته و یا زخمی‌های احتمالی این حمله در دست نیست.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.