افزایش خوابگاه های دخترانه در سال تحصیلی جدید

در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی صورت می گیرد؛

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برای سال تحصیلی جدید یک خوابگاه دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ نفر را خریداری کرده است.

دکتر محمدرضا خدایی، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز، با اشاره به آغاز دوره تحصیلی جدید از هفته آینده گفت: هم اکنون ۱۸۰۰دانشجو در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مشغول به تحصیل هستند که با ورود دانشجویان جدید در سال تحصیلی پیش رو، این تعداد افزایش می یابد.
 
وی ادامه داد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از گروه های تابعه وزارت بهداشت و وزارت علوم در چهار مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دوره دستیاری تخصصی روانپزشکی دانشجو می پذیرد.
 
دکتر خدایی با اشاره به سیاست و اهداف دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار داشت: رشته های این دانشگاه با توانمند سازی و توانبخشی جامعه مرتبط بوده و از همین رو سعی کرده ایم دانشجویان را از ابتدا با روحیات انسانی آشنا کنیم.
 
وی تصریح کرد: تعداد دانشجویانی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی داده می شود با فضای آموزشی و امکانات دانشگاه متناسب نیست اما ما تلاش می کنیم با تهیه ابزار آموزشی لازم برای همه کمترین میزان استرس و دغدغه را به دانشجویان وارد کنیم.
 
معاون آموزشی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: تهیهCD راهنمای دانشگاه برای دانشجویان جدید الورود ، تدارک اردوهای علمی و تفریحی ، افزایش تعداد کلاس های درس و تجهیز آن ها به کامپیوتر و صفحه نمایشگر از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید به شمار می رود.
 
** برای تامین خوابگاه دانشجویان دختر مشکلی نداریم
 
 
خدایی از خرید یک خوابگاه جدید برای دانشجویان دختر با ظرفیت ۲۵۰ نفر خبر داد و گفت: این خوابگاه هم اکنون در حال تجهیز است و در هفته اول مهر ماه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.
 
وی ادامه داد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دارای ۳ خوابگاه برای دختران و ۳ خوابگاه برای پسران بوده که با توجه به افزایش تعداد دانشجویان مسلماً برای تامین خوابگاه دچار کمبود خواهد شد.
 
خدایی تاکید کرد: برای ارائه امکانات خوابگاه به دانشجویان دختر مشکلی وجود نداشته و این مشکل ممکن است متوجه دانشجویان پسر باشد.
 
معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی‌ یادآور شد: ظرفیت نهایی خوابگاه های دانشگاه پس از تکمیل اتاق سازی آن ها در مهر ماه مشخص می شود./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.