افزایش رضایت جامعه با عملکرد مدبرانه دولت در عرصه اقتصاد ممکن می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه شرایط باید به گونه‌ای باشد که مردم قادر به لمس بهبود اوضاع اقتصادی باشند، تصریح کرد: تحقق برنامه‌ها و شعارهای دولت برای تامین دغدغه‌های معیشتی مردم، نیازمند زمان است که در این راستا باید با تغییرات در قیمت‌ و ارزش پولی در این راستا گام برداریم.

“حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ عوامل موثر در حفظ و افزایش اعتماد و امید مردم بعد از خلق حماسه ۲۴ خرداد ماه اظهار داشت: یکی از شعارهای رئیس‌جمهور کشور در انتخابات حل مشکلات معیشتی مردم بود که پیگیری این مسئله در افزایش امید بین مردم می‌تواند به بهترین شکل موثر باشد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی در کنار پیشرفت علم از سوی دولت گفت: برای جلوگیری از ناامیدی مردم در جامعه و افزایش رضایت در میان آنها دولت بهتر است با عملکرد مدبرانه خود در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد سببات این امر را فراهم سازد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه شرایط باید به گونه‌ای باشد که مردم قادر به لمس بهبود اوضاع اقتصادی باشند، تصریح کرد: تحقق برنامه‌ها و شعارهای دولت برای تامین دغدغه‌های معیشتی مردم، نیازمند زمان است که در این راستا باید با تغییرات در قیمت‌ و ارزش پولی در این راستا گام برداریم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در پایان خاطرنشان کرد: افزایش صادرات، تقویت نظام کشاورزی کشور و بهبود و افزایش اشتغال از دیگر مسائلی است که در صورت محقق شدن آنها می‌توان شاهد رشد و شکوفایی جامعه در عرصه اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.