افزایش فعالیت تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در استان چهار محال وبختیاری

۲۶فروردین۱۳،

دبیر تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت از افزایش فعالیت کمیته‌های استانی چهار محال‌وبختیاری در خصوص فعال سازی و شناسایی و ارزیابی کاندیدای احتمالی شوراهای شهر و روستا در این استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “سجادی” با اشاره به شکل‌گیری بعضی از کمیته‌های تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در استان چهار محال و بختیاری اظهار داشت: از جمله  اقدامات صورت گرفته برای انتخابات شورای شهر در استان چهار محال و بختیاری می‌توان به تشکیل ستادهای شهرستانی، برگزاری جلسات سخنرانی، دیدار و رایزنی با اشخاص موثر  برای هماهنگی بیشتر در انتخابات شوراها، شناسایی و برگزاری جلسات با اشخاصی که زمینه رای آوری در انتخابات را دارا می باشند اشاره کرد.

وی در ادامه افزود :همچنین  تشکل “خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت” به  ترغیب اشخاص سرشناس برای اعلام نامزدی در انتخابات و قرار گرفتن در لیست خدمتگزاران در استان  چهار محال و بختیاری اقدام کرده است و به صورت مستمر فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

سجادی بیان کرد: برنامه‌ریزی در جهت نحوه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی  شورای شهر و روستا نیز در حال انجام است.

دبیر کل تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خاطر نشان کرد: سعی شده است تا مشکلات و کم‌کاری‌ها در حوزه مدیریت شهری و شورایی مورد ارزیابی قرار گیرد، تا در دوره چهارم توسعه  به ارائه برنامه و راهکار بپردازیم و لذا زمینه حضور اشخاص متعهد و موثر برای خدمت فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.