افزایش قیمت بلیت هواپیما فعلا منتفی است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تاکنون دستورالعملی برای قطع ارز ایرلاین‌های دولتی از بانک مرکزی به این سازمان ابلاغ نشده است، گفت: در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافته است. 

به گزارش مهر، حمید رضا پهلوانی  در خصوص قطع ارائه ارز دولتی به ایرلاین‌ها، اظهار داشت: تاکنون دستورالعملی برای قطع ارز ایرلاین‌های دولتی از بانک مرکزی به سازمان هواپیمایی ابلاغ نشده است؛ بنابراین هنوز به طور رسمی این موضوع اتفاق نیافتاده است.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری با برگزاری جلساتی، این موضوع را از طریق بانک مرکزی و دیگر ارگان‌های مربوطه پیگیری می کند، ضمن آینکه در سازمان هم تاکنون جلساتی در این خصوص با حضور دیگر مسئولان برگزار شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درمورد اینکه ایرلاین‌ها اعلام کرده اند که در صورت قطع ارز دولتی، نرخ بلیت باید افزایش پیدا کند، بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی نمی توانند قیمت بلیت را افزایش دهند و سازمان هواپیمایی پس از بررسی‌های لازم و مابه التفاوت ارز مرجع با ارز آزاد، نرخ جدید قیمت بلیت را اعلام می کند.

پهلوانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما افزایش نیافته است، تصریح کرد: همچنین قیمت بلیت پس از بررسی در شورای عالی هواپیمایی به تصویب می رسد و به دیگر ایرلاین‌ها اعلام خواهد شد و در این خصوص باید شرایط مصرف کننده هم در نظرگرفته شود.

وی اظهار داشت: شورای عالی هواپیمایی متشکل از نمایندگان چند وزارتخانه است که در آن تمامی شرایط مصرف کننده و ایرلاین‌ها بررسی می‌شود اما در حال حاضر قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا نمی کند و این موضوع منتفی است.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.