افزایش قیمت ویلچر معلولان از یک میلیون به ۱۰میلیون تومان/ هیچ مسئولی پاسخگو نیست

۲ م دیماه ،

افزایش قیمت ویلچر معلولان از یک میلیون به ۱۰میلیون تومان/ هیچ مسئولی پاسخگو نیست

افزایش قیمت ویلچر معلولان از یک میلیون به 10میلیون تومان/ هیچ مسئولی پاسخگو نیست

رئیس جامعه معلولان ایران از افزایش وسایل توانبخشی و عدم تخصیص ارز مرجع برای خرید این وسایل خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت یک ویلچر از یک میلیون به ۱۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش راسخون، علی‌همت محمود‌نژاد در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به نشست تخصصی تعدادی از معلولان و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این جلسه مشکلات معلولان در بخش‌های مختلف مطرح شد که وی وزیر قول مساعد برای رفع آنها داد.

وی تصریح کرد: در نشست تخصصی اشاره شده از  وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اولویت‌های ارزی و همچنین گرانی وسایل مورد نیاز معلولان از جمله ویلچر، سمعک و… پرسیده شده که وزیر پاسخ دادند که بانک مرکزی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

محمود‌نژاد بیان داشت: متأسفانه مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده است که کمتر از چند ماه ویلچر یک میلیون تومانی به ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرده است و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

 رئیس جامعه معلولان ایران به صحبت‌های نماینده بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: در این جلسه نماینده بانک مرکزی تاکید کرد که بانک مرکزی تمامی به تمامی وظایف خود در خصوص تخصیص ارز مرجع به دستگاه‌ها عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس قرار شد رئیس سازمان بهزیستی کشور نامه‌ای را از طریق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنویسد و در خصوص ارز مرجع برای خرید وسایل کمک‌توانبخشی اقدام کند.

/۱۱۱/


اخبار راسخون / آسیب ها و مشکلات
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.