افزایش محورهای ۶گانه جشنواره مشکات به ۱۷ رشته / تقدیر از ۱۲۰ نفر از برگزیدگان برتر جشنواره مشکات

۱۱اردیبهشت،

مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره مشکات دومین دوره این جشنواره نیز کار خود را آغاز می کند.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اولین دوره جشنواره مشکات با ۶ محور ایمنی شهری، زیبا سازی مبلمان شهری ، حقوق و تکالیف شهروندی، حمل و نقل ترافیک وپسماند و دفع زباله و محیط زیست شهری  در سال ۹۱ آغاز شد و ۱۶ اردیبهشت ماه اختتامیه آن برگزار می گردد.
وی با اشاره به اینکه این اولین دوره بود که جشنواره ایی با همکاری بین بخش انجام شد و همین یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن محسوب می شد گفت: در مرحله اول ۸۰ هزار اثر دریافت شد که از این میان آثار ۳۷۸ نفر برگزیده شده است.
رفیع گفت: اختتامیه های جداگانه برای هر ۶ محور برگزار شده و نفرات اول ، دوم و سوم مشخص شده است.
مدیر کل امور شهروندی شهرداری با اشاره به اینکه بیشترین شرکت کنندگان دانش آموزان و دانشجویان بودند گفت: این جشنواره با همکاری سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی ، راهنمایی تمامی مدارس شهر تهران و ۱۰ دانشکده هنر دانشگاه تهران کارگاههای هنری ویژه مشکات را برگزار شده است.
وی در ادامه از افزایش محورهای ۶ گانه جشنواره مشکات به ۱۷ رشته خبر داد و خاطر نشان کرد: این جشنواره در مرحله دوم جزیی تر از قبل شده و به موضوعات مختلف خواهد پرداخت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.