افزایش میانگین سرعت دسترسی به اینترنت برای کاربران جهانی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

به گفته شرکت اریکسون، کشورهای عضو منطقه BIC که پیش‌تر با پرداخت ماهانه ۴۶ دلار از اینترنت با سرعت ۰٫۵ مگابیت بر ثانیه بهره می‌برند، هم‌اکنون با همین هزینه اینترنت ۴ مگابیتی را در اختیار می‌گیرند.
 خبرگزاری فارس: افزایش میانگین سرعت دسترسی به اینترنت برای کاربران جهانی
Tweet
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، برای ۲۰ کشور عضو "کنوانسیون سازمان همکاری‌های توسعه‌ای و اقتصادی"(OECD) هزینه‌های ماهانه اینترنتی کاهش یافته است و در حالی که پیش‌تر برای استفاده از اینترنت با سرعت ۴ مگابیت بر ثانیه ماهانه ۱۲۰ دلار پرداخت می‌کردند، هم‌اکنون این رقم را برای اینترنت ۸ مگابیت بر ثانیه می‌پردازند.
 
شرکت اریکسون طی بررسی تازه خود ضمن اشاره به نتایج یاد شده توضیح داد که کشورهای عضو منطقه BIC که پیش‌تر با پرداخت ماهانه ۴۶ دلار از اینترنت با سرعت ۰٫۵ مگابیت بر ثانیه بهره می‌برند، هم‌اکنون با همین هزینه اینترنت ۴ مگابیتی را در اختیار می‌گیرند.
 
کارشناسان بر این باورند که افزایش سرعت اینترنت بدون تغییر هزینه‌ها می‌تواند بازده فراوانی برای دولت‌ها به همراه داشته باشد و در نهایت امکان دسترسی کاربران به خدمات مبتنی بر اینترنت پرسرعت را افزایش دهد.
 
"سباستین تولستوی"( Sebastian Tolstoy) مدیر مرکز استراتژی‌ها و توسعه خدمات رادیویی شرکت اریکسون در این خصوص گفت: «این نتایج در کنار بررسی‌های قبلی ما در این زمینه به دست آمده است که نشان می‌دهد افزایش دسترسی به خطوط پهن‌باند اینترنتی تا چه اندازه می تواند روی تولید ناخالص ملی در ۳۳ کشور اروپایی اثرگذار باشد».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.