افزایش ناگهانی قیمت مسکن نداریم/ رونق بازار مسکن از تابستان

۰۷اردیبهشت،

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران پیش‌بینی کرد: بازار مسکن امسال افزایش ناگهانی قیمت نخواهد داشت البته در فصل نقل و انتقالات، جو روانی و کاذب قیمت در بازار مسکن بیشتر می‌شود که باید با جلوگیری از خرید و فروش‌های کاذب، قیمت‌ها کنترل شود.

به گزارش Consbank، فریبرز واحدی – مدیرکل اداره راه و شهرسازی استن تهران – در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درحال حاضر شاهد رکود در بازار مسکن هستیم و به نظر می‌رسد اگر رونقی در بازار رخ دهد پس از خردادماه جاری باشد.

وی افزود: با تحویل و تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر تا پایان سال التهاب بازار مسکن در تهران و دیگر استان‌های کشور کنترل می‌شود.

واحدی تصریح کرد: همواره باید تعدادی خانه خالی از سوی دولت ساخته و آماده شود تا پاسخگوی نیاز بازار مسکن باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران پیش‌بینی کرد: در فصل نقل و انتقالات، جو روانی و کاذب قیمت در بازار مسکن بیشتر شود اما باید این قیمت‌ها با جلوگیری از خرید و فروش‌های کاذب کنترل شود.

وی بیان کرد: در این زمان دولت و اتحادیه املاک نیز می‌توانند با استفاده از مکانیزم‌های خود در کنترل بازار سهم خوبی داشته باشند.

واحدی تاکید کرد: در صورت اجرای اخذ مالیات از خانه‌های خالی و معاملات مکرر، جو روانی بازار کمتر و کنترل بازار مسکن بهتر می‌شود.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.