افزایش پیش‌بینی سود سهام بیمه ملت

۱۱م آذر ،

126[1].jpg

پیش‌بینی سود هر سهم بیمه ملت برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ بر اساس عملکرد واقعی ۶ ماهه شرکت انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱ بر اساس عملکرد واقعی ۶ ماهه شرکت تازه وارد بیمه ملت حاکی از این است که پیش بینی سود این شرکت اندکی افزایش یافته و به ۲۴۰ ریال رسیده است.

به این ترتیب شرکت تازه وارد بیمه ملت که پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۱را در خرداد (حسابرسی شده) و مرداد ۹۱ مبلغ ۲۳۴ ریال اعلام کرده بود در عملکرد ۶ ماهه این ملبغ را ۶ ریال افزایش داد و به ۲۴۰ ریال رساند.

مطابق با یادداشت درآمد حاصل از سرمایه گذاری در شرکتهای بورسی سود نقدی واقعی بعضی شرکتهای سرمایه پذیر متفاوت از سود نقدی پیش بینی شده مندرج در این یادداشت است.

به گزارش ایسنا،۱۰ درصد از سهام شرکت بیمه ملت به عنوان دومین شرکت در سال جاری و به قیمت ۱۳۲ تومان و یک ریال در روز ۱۹ تیر ماه در بورس عرضه شد و تا قیمت ۱۴۱ تومان پیش رفت اما به فاصله چند روز بعد از عرضه قیمت سهام این شرکت کاهش یافت و در حال حاضر بعد از ۵ ماه حضور در بورس با قیمتی کمتر از قیمت کشف شده و به مبلغ ۱۱۷ تومان در حال معامله است.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با ۱۵ درصد،گروه بهمن با ۱۳ درصد و شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با ۱۲ درصد از سهامداران عمده این شرکت می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.