افزایش کمک هزینه سفر بازنشستگان کشوری به ۶۰۰ هزار تومان

۲۱فروردین۱۳،

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش ۳۰۰ هزار تومانی کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی به بازنشتگان خبر داد .

ایراندخت عطاریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بااعلام این خبر عنوان کرد: امسال در بخش خدمات رفاهی وبا هدف ارایه تسهیلات به بازنشستگان کشوری برای استفاده از سفر های زیارتی وسیاحتی ،دولت اعتبار ویژه ای در بودجه سال ۹۲ پیش بینی کرده است .
وی افزود : سال قبل کمک هزینه سفر برای هر بازنشسته وهمراه او مجموعا ۳۰۰ هزار تومان بوده اما امسال با مساعدت و حمایت دولت در جهت گسترش وتوسعه سفرهای زیارتی وسیاحتی به منظور ایجاد نشاط وپویایی در بازنشستگان این مبلغ از ۳۰۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است .
عطاریان با بیان اینکه از ابتدای سال ۸۶ تا کنون اعتبارات بخش رفاهی وفرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری افزایش قابل توجهی داشته است گفت : براساس گزارش های ارایه شده تا کنون نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر در قالب طرح در خانه نمانیم از سفرهای زیارتی وسیاحتی صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کرده است. این مقام مسئول با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات سفرهای زیارتی وسیاحتی بازنشستگان کشوری اظهار داشت :امسال با اختصاص ۶۰۰ هزار تومان کمک هزینه سفر به هر بازنشسته وهمراه اوحدود ۱۰۰ هزار نفر از بازنشستگانی که تا کنون از این نوع تسهیلات استفاده نکرده اند به سفرهای زیارتی وسیاحتی اعزام می شوند.
به گفته عطاریان شهرهای مشهد ،شیراز،کیش،قم واصفهان از جمله شهرهایی می باشند که بازنشسته های عزیز بیشتربه آنجا سفر کرده اند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مصوبه شورای عالی حج گفت:در خصوص اختصاص هزار سهمیه سفر عمره مفرده به بازنشستگان نخبه کشوری پیگیریهای لازم در حال انجام است که نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.