افزایش گشت‌های پلیس در دور دوم سفرهای نوروزی

۱فروردین ۱۳،

رادان خبر داد:

افزایش گشت‌های پلیس در دور دوم سفرهای نوروزی

کاهش ۶ درصدی تصادفات در نوروز

جانشین فرمانده ناجا در خصوص تدابیر پلیس برای برقراری امنیت انتخابات گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی ناظر بر جریان ها و گروه های سیاسی است و بد اخلاقی ها را پاسخ می دهد، زیرا تبلور “حماسه سیاسی” در انتخابات است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان روز دوشنبه پنجم فروردین ماه در سفر یک روزه به استان فارس و در جمع خبرنگاران، به شعار امسال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” اشاره کرد و گفت: از آنجا که بخش اعظم و ستون اصلی تحقق این شعار “امنیت” است، کارکنان ناجا به عنوان سربازان ولایت، تحقق شعار ولی امر خود را واجب می دانند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به کاهش ۶ درصدی تصادفات نوروزی در کشور گفت: با وجود افزایش سفرهای نوروزی در کشور ، تصادفات در این ایام به نسبت مدت مشابه سال قبل در کل کشور ۶ درصد و در استان فارس ۲۸ درصد کاهش داشته است.

سردار “رادان” با بیان اینکه سبب ۳۷ درصد از تصادفات فوتی، واژگونی به سبب خستگی و خواب آلودگی و ۱۹ درصد نیز به سبب انحراف به چپ است، خاطر نشان کرد: این آمار قابل توجهی است که اگر مردم به آن توجه کنند سفری را که آغاز آن خاطره انگیز است با یک غفلت به خاطره ی تلخ تبدیل نمی شود.

وی اظهار کرد: هرچند کاهش شش درصدی تصادفات در کشور کاهش خوبی است، اما انتظار کاهش بیشتر را داریم و به رانندگان عزیز پیشنهاد می کنم؛ هر کجا که احساس خستگی کردند استراحت کنند، زیرا دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه از افزایش تعداد گشت های پلیس در دور دوم سفر های نوروزی خبر داد و افزود: با اقداماتی که در جاده ها انجام شده و نیز افزایش تعداد گشت ها، برخورد با آن دسته اندک از رانندگان متخلف که کمتر از ۵ درصد می باشند، شدیدتر خواهد شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: فارس از نادر استان هایی است که در کشور جرایم خشن در آن کاهش و این استان به نسبت استان های هم سطح خودش بهترین وضعیت را دارد، در سال ۹۱ جرایم خرد و خشن در استان فارس کاهش داشته و این استان از نادر استان هایی است که این وضعیت را در کشور دارد و جز استان های برتر کشور است.

سه شنبه ۶ فروردین   ۰:۱۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.