افزایش یک گرایش تازه به رشته‌های این دانشکده

فروردین ۱۴۰۳

رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر دانشگاه تهران خبر داد

در سال تحصیلی جاری زیر گرایش سیستم و شبکه دانشجو می‌پذیرد.

دکتر شاهرخ فرهنگی، رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در سال تحصیلی جاری زیر گرایش سیستم و شبکه دانشجو می‌پذیرد. 

وی با اشاره به نحوه تدریس اساتید این دانشکده‌افزود: در درس‌های پایه مثل الکترو مغناطیس که یک درس پایه است، جزوه‌ها به سبک قدیمی تدریس می‌ شود و از همکاران درخواست داریم تا در بعضی موارد با گچ و حداکثر، ماژیک وایت برد تدریس کنند تا این دروس مهم ملکه ذهن دانشجو شود، اما در دروس تخصصی مثل رباتیک، رمزنگاری، مخابرات سیستم، ماشین‌های هیبرید که در مقطع کار‌شناسی ارشد ارائه می‌شود، استاد، همگام با این درس باید به روز باشد. 

رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر دانشگاه تهران اضافه کرد: بعضی دروس به صورت PDF و کتاب‌های الکترونیکی ارائه می‌شود که خلاصه‌ای از ۳ کتاب است همچنین در زمینه تدریس، سیلابس مصوب وزارت علوم تدریس می‌شود، اما استاد آزادی عمل دارد تا تعدادی دروس بر‌تر را تدریس کند. 

رئیس دانشکده برق و کامپیو‌تر دانشگاه تهران: ادامه داد: ۸۸۰ دانشجو در مقطع کار‌شناسی و ۵۱۳ نفر در رشته‌های برق، کامپیو‌تر و IT، مشغول به تحصیل در گرایش‌های کنترل، مخابرات، قدرت، الکترونیک، مهندسی پزشکی، هوش ماشین و رباتیک، سخت افزار، معماری کامپیو‌تر مشغول به تحصیلند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.