افزایش ۱۵ درصدی پذیرش داوطلبان در دانشگاه اصفهان

۱۹ام بهمن ،

1-136.jpg

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: ۶۶ هزار و ۴۹ داوطلب در اصفهان در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی به رقابت می‌پردازند.

علی‌اکبر کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی در اصفهان از چهارشنبه تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در شش نوبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان در ۱۳۳ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار و ۵۱۷ داوطلب زن و ۳۰ هزار و ۵۳۲ داوطلب مرد در این آزمون در اصفهان حضور دارند، افزود: تعداد داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه اصفهان ادامه داد: آزمون امسال به سبب افزایش تعداد داوطلبان علاوه بر دو دانشگاه صنعتی اصفهان و اصفهان در موسسه آموزش عالی سپاهان، دانشگاه امین و شهرک آزمایش نیز به طور همزمان برگزار می‌شود.

کجباف تاکید کرد: داوطلبان از آوردن هر گونه وسیله اضافی اجتناب کرده و حوزه امتحانی را روز قبل بررسی و شناسایی کنند.

به گزارش ایسنا،‌ آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۲ در اصفهان از صبح چهارشنبه ۱۸ تا روز جمعه ۲۰ بهمن ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.