افزایش ۲۸ درصدی تولید آسفالت در پایتخت در مقایسه با سال ۸۷

فروردین ۱۴۰۳

http://www.bananews.ir/مجری طرح های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: مقایسه میزان تولید کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در سال نسبت به سال ۱۳۸۷ بیش از ۲۸ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش محمدرضا معماریان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حالی که مجموع محصولات آسفالتی تولید شده توسط کارخانجات سازمان مهندسی و عمران شهر تهران طی سال ۱۳۸۷ حدود ۵۶۵ هزار تن بوده است، این رقم در سال به ۷۲۳ هزار تن رسید که نشان دهنده افزایش ۲۸ درصدی میزان تولید این محصول است.

وی افزود: میزان تولید آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در شرایطی طی سال های اخیر افزایش یافته است که با اتخاذ سیاست های اصولی تعمیر و نگهداری و تاکید بر اجرای اقدامات پیشگیرانه همچون درزگیری و لکه گیری سطح معابر، میزان آسفالت مصرفی در پروژه های مربوط به بهسازی و مرمت معابر شریانی به شدت کاهش یافته است.

معماریان اظهار کرد: براساس آمارهای موجود حدود ۹۵ درصد از آسفالت تولید شده طی ۵ سال اخیر به مصرف پروژه های عمرانی تازه احداث شده رسیده است و تنها ۵ درصد آن در پروژه های تعمیر و نگهداری معابر مصرف شده است.

 

مجری طرح های نگهداری و آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به کاهش قابل توجه حجم آسفالت مصرفی تولید شده بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در سال میزان تامین آسفالت پروژه های عمرانی شهرداری تهران از بخش خصوصی به کمترین حجم خود در سال های قبل رسیده و افزایش تولید خطوط آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران توانسته است ضمن ارتقای کیفیت روکش آسفالت معابر، قیمت رو به رشد این محصول عمرانی را در شهر تهران کنترل نماید.

معماریان در خصوص دلایل افزایش تولید در کارخانه های آسفالت سازمان مهندسی و عمران نیز گفت: بیشتر شدن تعداد شیفت های کاری، تامین و دپوی به موقع مواد اولیه، افزایش تعداد پیمانکاران حمل و پخش و البته افزایش پروژه های عمرانی که امکان مصرف سریع محصول تولید شده را فراهم ساخته است ، از مهمترین دلایل این افزایش تولید در کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران بوده است.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.