افزایش ۳۱ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین

افزایش ۳۱ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیکی بانک اقتصادنوین | چاپ |
پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۳:۰۶

بینا- در راستای گسترش خدمات الکترونیکی در بانک اقتصادنوین تعداد کاربران چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۱ درصد افزایش یافت.
به گزارش بینا، در پایان مرداد ماه امسال کاربران چهار خدمت تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین از مرز دومیلیون و ۱۹۰ هزار نفر گذشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۷۰۰ هزار کاربر به این جمع اضافه شده است.
علاوه بر این تعداد خودپردازهای بانک اقتصانوین نیز با ۱۱۰ دستگاه رشد، در پایان مرداد ماه به ۷۹۳ دستگاه رسید. خودپردازهای فعال این بانک در مرداد ماه سال گذشته ۶۸۳ دستگاه بود.
لازم به ذکر است تعداد خودپردازهای بانک اقتصادنوین در حالی در پایان مرداد ماه به ۷۹۳ دستگاه رسید که تعداد شعب این بانک در این تاریخ ۲۶۷ شعبه بوده است، به عبارت دیگر بیش از دو سوم خودپردازهای فعال این بانک در خارج از خانه جانمایی شده است تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهند.
مشتریان بانک اقتصادنوین برای آگاهی از جزییات خدمات قابل ارایه این خدمات الکترونیکی این بانک می‌توانند به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.enbank.ir مراجعه کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.