افسانه بایگان: جشنواره فیلم فجر آبروی سینمای ایران است

۲۳م دیماه ،

افسانه بایگان با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر آبروی سینمای ایران است، گفت: مهمترین نکته ای که در جشنواره فیلم فجر مهم است و باید به آن توجه داشت سطح کیفی فیلم ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، افسانه بایگان بازیگر سینمای ایران در گفت و گو با ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال در جشنواره فیلم فجر شنیده شده فیلم های خوبی در بخش اول و دوم  داریم و این امر نشان دهنده این است که کارگردان های جوان  تلاش بسیاری داشتند و فیلم های متفاوتی ارائه داده اند.
وی برگزاری همزمان جشنواره را در تهران و شهرستان مثبت ارزیابی کرد و افزود: اگر این جشنواره در شهرستان ها هم خوب برگزار شود و بتواند شاخصه یک جشنواره بین المللی را در همه استان ها رعایت کند، بسیار خوب است و سبب رونق جشنواره می گردد.
بایگان در ادامه گفت: در سفرهایی که به شهرستان ها داشتم متوجه شدم جوان های بسیاری به  سینما علاقمند می باشند. متاسفانه این جوان ها بسیار دچار کمبود و فقر فرهنگی می باشند، طبیعتا اگر این جشنواره با معیارهای کیفی در استان ها و شهرستان ها برگزار شود، بسیار خوب است و کارآیی دارد.
بازیگر سریال «راه طولانی» خاطرنشان کرد: برای آقای محمدرضا عباسیان آرزوی موفقیت در برگزاری این جشنواره می کنم و امیدوارم به بهترین شکل ممکن امسال برگزار شود چون همواره باید در نظر داشته باشیم که این جشنواره به نوعی آبروی سینمای ایران می باشد زیرا علاوه بر هموطنان خودمان میهمانانی هم از سایر کشورهای دیگر در این جشنواره شرکت می کنند بنابراین باید بازتابی داشته باشد تا در بین کشورهای دیگر سربلند باشیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.