افشاردوست: فیلم بازی سایپا و متین بازبینی شده است/ باشگاه ها بازوهای اصلی فدراسیون می باشند

۱۹م اسفند ،

در پی احتمال قطع همکاری سایپا با والیبالی ها؛

اخبار مندرج در بعضی پایگاه های اطلاع رسانی و مطبوعات حاکی از آن است که مسئولان باشگاه سایپا در پی اتخاذ تصمیمات تازه برای ادامه تیمداری در والیبال می باشند و این امر شاید با قطع همکاری مواجه شود.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در بعضی مصاحبه ها خواندم که فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا اعلام کرده است که بعد از قطع برق در بازی روز چهارشنبه ۱۶ اسفند همه چیز به نفع متین ورامین رقم خورد.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: گزارش ارائه شده از سوی ناظر و داور بازی حاکی از آن است که هیچ اتفاق خاصی در سالن شهید گل عباسی ورامین نیافتاده است حتی وقتی تیم سایپا نسبت به عملکرد یکی از داوران خط معترض بوده و ناظر بازی نسبت به تعویض آن داور خط اقدامات لازم را انجام داده است تمامی بحث کادر فنی تیم سایپا در خصوص پوئن آخر ست پنجم بود که فیلم بازی مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که داور به خوبی سوت زده است و اعتراض تیم سایپا بی مورد است.

وی یادآور شد: متأسفانه هم اکنون وضعیت به گونه ای شده که نه تنها تیم سایپا بلکه اکثر تیم های حاضر در لیگ وقتی نتیجه را واگذار می کنند زمین وزمان را به هم دوخته و داور را مقصر اصلی باخت می دادند اما وقتی پیروز می شوند هیچ حرفی نمی زنند اگر کادر فنی بدانند در طول یک بازی و پس از پایان مسابقه باید فقط به مسائل فنی بپردازند به طور قطع وضع فرق می کند.

دبیر کل فدراسیون والیبال اظهار داشت: ما شاهد بودیم در دیدار دوم پلی آف تیم سایپا توانست وقتی ۱۳ بر ۹ از حریف عقب بود نتیجه ست را به نفع خود پایان دهد پس این تیم توانمندی فنی دارد ولی در بازی پایانی پلی آف این امر میسر نشد.

* تهدید به تیمداری اشتباه بزرگ باشگاه هاست

افشار دوست در پاسخ به این سؤال که آیا تهدید باشگاه سایپا مبنی بر انصراف از حضور در لیگ کار درستی است ؟ گفت: بیان این موضوع به طور کلی امری اشتباه و غلط است باشگاهها با این روند به جای پرداختن به اصل ماجرا ومسائل فنی در پی حاشیه پردازی خواهد بود و این موضوع از بنیان غیر حرفه ای و ورزشی است .

وی یاد آور شد: مسئولان باشگاه سایپا باید بدانند که این تیم باشگاهی نیروهای جوان و با انگیزه خود تا کنون توانسته بسیار موفق و قابل قبول کار کند و سببی ندارد با این حرکات و تصمیمات عملکرد خوب تیم را زیر سؤال ببرد.

* لیگ جهانی وظیفه باشگاه ها را هم سنگین تر کرده است

دبیر کل فدراسیون والیبال در ادامه خاطر نشان کرد : حال که والیبال ایران رشد قابل توجهی کرده و قرار است در مسابقات لیگ جهانی شرکت کند وظیفه باشگاهها سنگین تر شده است .

باشگاه ها بازوهای اصلی فدراسیون در راستای رشد و پیشرفت می باشند اگر آنها بخواهند به جای پرداختن به مسائل اصلی به حاشیه روی آوردن وضعیت والیبال ایران در سطح کلان ضعیف می گردد .

افشار دوست در خاتمه گفت: تیم والیبال سایپا با ترکیب جوان خود در مسابقات لیگ برتر امسال به معنای واقعی منطقی و عالی کار کرده است، حال نباید با پرداختن به مسائل حاشیه  ای این حضور موفق را زیر سؤال ببرند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.