افشای دخالت رژیم صهیونیستی درقتل مرزبانان مصری

قتل ۱۶ مرزبان مصری درحالی روی داد که ظاهرا رژیم اشغالگر از چند روز قبل خود را برای آن آماده کرده بود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ روزنامه صهیونیستی “معاریو” فاش کرد: “اطلاعات در خصوص این عملیات جمعه گذشته به ارتش اسرائیل داده شد .. با اطلاع ارتش از این عملیات در گذرگاه “کرم ابوسالم” ارتش به حالت آماده باش کامل در آمد و سرلشکر “تال روسو” فرمانده لشکر جنوبی نزدیک به گذرگاه ابوسالم فرماندهی عملیات را برعهده گرفت”.

این روزنامه به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه این هشدار به صورت عمومی بود، آماده باش نیروها به آنها فرصت داد برای حمله آماده شوند.

روزنامه “یدیعوت احرونوت” نیز در خبری تأکید کرد: شاباک از جمعه قبل اطلاعاتی اولیه را در خصوص این عملیات به دست آورد، و پس از آن ارتش به حالت آماده باش کامل در آمد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: ژنرال نمرود شیور از زمان انتخاب نامزد اخوان المسلمین بعنوان رییس جمهور دو بار به مصر سفر کرد .. دومین سفر او حدود ۲ هفته قبل صورت گرفت که در جریان آن درباره ضرورت افزایش همکاری های امنیتی طرفین گفت و گو شد.

ناظران و فعالان سیاسی مصری و فلسطینی هدف از این جنایت و قتل ۱۶ مرزبان مصری را بحرانی کردن روابط رو به گسترش مصر و فلسطینی ها دانسته اند .. چرا که این جنایت پس از تلاشها برای گشودن گذرگاه رفح و لغو محاصره ظالمانه غزه، و سفر مسئولان فلسطینی به مصر، و همچنین افزایش فعالیتها برای آشتی فتح و حماس صورت گرفته است.

برخی مطبوعات صهیونیستی نیز این عملیات را فرصتی برای نزدیک شدن روابط مصر و این رژیم، و دور کردن مسئولان جدید این کشور از ایران دانسته اند.




باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.