افشای سناریوی تندروها برای پخش فیلم علیه فرهادی در مجلس/ گزینه دولت این بار در حال شعار دادن!

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کمال‌الدین پیرمؤذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره این جلسه اظهار کرد: صبح امروز حدود ۶۰ نفر از نمایندگان معتدل، مستقل و اصلاح‌طلب مجلس با آقای فرهادی جلسه‌ای برگزار کردند.

وی افزود: در این جلسه آقای فرهادی برنامه مدونی برای وزارت علوم ارائه داد و همچنین مشخص شد که وی آمادگی کاملی برای اداره بی‌حاشیه دانشگاه‌ها دارد و این قابل تحسین بود. 

این نماینده مجلس تصریح کرد:‌ فرهادی می‌تواند آرامش در دانشگاه‌ها را تداوم بخشد و زمینه کاربردی شدن علم را فراهم کند. همچنین وی می‌تواند قوانین بر زمین مانده دانشگاه‌ها را اجرایی کند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در این جلسه برخی از نمایندگان موضوعی را مطرح کردند مبنی بر اینکه فرهادی متعلق به وزارت بهداشت است و به وزارت علوم تعلقی ندارد؛ اما در نهایت مجموع نمایندگان حاضر، این ایراد را وارد ندانستند و قانع شدند. 

وی درباره اخباری مبنی بر اینکه تعدادی از اصولگرایان مجلس شب گذشته جلسه‌ای را برای “نه” گفتن به پنجمین وزیر پیشنهادی برگزار کرده‌اند، تصریح کرد: از این جلسه اطلاعی ندارم ولی حرکات این چنینی به منافع ملی آسیب می‌رساند و عدم رأی اعتماد به پنجمین وزیر، چهره مطلوبی از مجلس را به تصویر نمی‌کشد. 

این نماینده مجلس تأکید کرد: در حال حاضر اکثر نمایندگان و فراکسیون رهروان ولایت نظر مثبت نسبت به وزیر پیشنهادی دارند و مخالفت‌ها متمرکز نیست و قطعا نمی‌تواند اثری در نظر مثبت نمایندگان بگذارد. حتما آقای فرهادی از مجلس رأی اعتماد می‌گیرد.

پیرمؤذن با بیان اینکه فراکسیون رهروان ولایت سه‌شنبه با وزیر پیشنهادی علوم تشکیل جلسه می‌دهند، گفت: در این جلسه فراکسیون به جمع بندی درباره آقای فرهادی خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه “نمایندگان مخالف دولت قصد دارند، فیلمی را علیه فرهادی در جلسه رأی اعتماد پخش کنند”،  افزود: در این فیلم فرهادی در حال شعار دادن است، هرچند که وی در توضیح این فیلم گفته است که بنده هر شعاری که داده باشم در راستای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 به گزارش آنا، پیش از این نیز نمایندگان مخالف دولت در جلسه رأی اعتماد به جعفر میلی‌منفرد و فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، اولین و چهارمین وزیر پیشنهادی علوم فیلم‌هایی را علیه آنها در جلسه رأی اعتماد پخش کرده بودند. از این رو به نظر می‌رسد انتشار فیلم در جلسه‌ رأی اعتماد به یک سبک و سناریوی تکراری از سوی مخالفان دولت و تندروها تبدیل شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.