افشین: استقلال حریف مستقیم ماست، باید آنها را ببریم/ از پاپی تشکر می‌کنم که شماره ۱۰ را به من داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – آرش افشین مهاجم تازه سپاهان که اولین بازی‌اش را مقابل فولاد انجام داد، معتقد است که این تیم برای رسیدن به قهرمانی باید حتی حریفان مستقیم خود را هم شکست دهد.

افشین در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین ابتدا در مورد بازی با فولاد می‌گوید:« بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم در اولین بازی ۳ امتیاز را بگیریم. البته در بازی‌های اول شرایط بدنی و هماهنگی تیم‌ها خوب نیست ولی به مرور زمان تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد.»
افشین در پاسخ به این سوال که آیا از شکست دادن فولاد خوشحال هستی تاکید می‌کند:« من در فولاد رشد کردم و این تیم را دوست دارم. این برد هم مزه شیرین داشت و هم مزه تلخ. از یک طرف از برد سپاهان خوشحال شدم ولی از طرفی ناراحت شدم که تیم سابقم شکست خورد ولی مطمئن باشید فولاد امسال هم نتایج خوبی خواهد گرفت.»
افشین در پاسخ به این سوال که آیا قبل از بازی صحبت خاصی بین تو و حسین فرکی رد و بدل شد می‌گوید:« من قبل از بازی به سمت آقای فرکی رفتم و او برای من آرزوی موفقیت کرد. به هر حال ایشان هم می‌داند که در فوتبال جابه‌جایی بازیکنان وجود دارد و آرزو کرد که پیشرفت کنم. من روزهای خوبی در فولاد داشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.»
افشین در این مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد. او در مورد نیمکت‌نشینی‌اش می‌گوید:« من دیر به تیم اضافه شدم و نظر آقای کرانچار این بود که از ابتدا بازی نکنم. این مسائل بسیار مهم نیست و از همه مهمتر این است که تیم ما بتواند نتایج خوبی بگیرد.»
افشین حالا پیراهن شماره ۱۰ سپاهان را برتن دارد، شماره‌ای که در اختیار حسین پاپی بود. او در این خصوص می‌گوید:« این شماره بدون مشکل خاصی به من واگذار شد و تحت تاثیر شخصیت پاپی قرار گرفتم. او با این که یک بازیکن قدیمی در سپاهان است ولی تصمیم گرفت که پیراهن شماره ۱۰ را به من بدهد و من بابت این موضوع از او تشکر می‌کنم.»
از افشین در مورد دیدار حساس سپاهان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید حتی در بازی‌های خارج از خانه هم به پیروزی برسد و این یک فاکتور مهم است. از طرفی استقلال حریف مستقیم ما برای قهرمانی است و باید این تیم را شکست دهیم. من امیدوارم در نهایت در تهران با دست پر ورزشگاه را ترک کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.