افشین نوروزی: با من اخلاقی برخورد نشد/ نباید قبل از جلسه کمیته انضباطی اخراج می‌شدم

۲۸م دیماه ،

abdolvahed mirzazadeh-18-18.jpg

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران مصاحبه اخیرش را عامل اخراج از اردوی تیم ملی دانست.

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حوادث اتفاق افتاده در اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ گفت: من مصاحبه‌ای را با رسانه‌ها داشتم و یک سری مسائل را در این مصاحبه مطرح کرده بودم. زمانی که زارع‌پور رییس فدراسیون پینگ‌پنگ از این مصاحبه مطلع شد عنوان کرد که باید به کمیته انضباطی بروم و اگر این گونه نشود، رای کمیته انضباطی صادر خواهد شد. از سوی دیگر هم اعلام کردند که من را از آکادمی پینگ‌پنگ اخراج کنند.

وی ادامه داد: آقای جعفرپور سرمربی تیم ملی به صورت اس‌ام‌اسی به من گفت که نباید به اردوی تیم ملی بیایم و زمانی که روز قبل (چهارشنبه) به تمرین بدنسازی رفتم، مربی بدنسازی گفت که اجازه انجام بدنسازی را دارم اما مسائل مربوط به آکادمی مربوط به خود جعفرپور است. زمانی که ظهر برای تمرین به آکادمی پینگ‌پنگ رفتم، مسئول آکادمی گفت که آقای زارع‌پور اعلام کرده اجازه ورود به این محل را ندارم. من هم عنوان کردم که اگر ممنوعیتی وجود دارد باید به صورت کتبی به من اعلام شود نه اینکه حالا به صورت شفاهی این موضوع را بگویند. در شرایطی که بعد از دو سال اردوی تیم ملی برگزار شده می‌گویند اردو را ترک کن. این در حالی است که من را به صورت کتبی به اردو دعوت کرده‌اند و اگر نباید به اردو بیایم هم باید به صورت کتبی اعلام شود.

وی ادامه داد: من به تمرین بازگشته‌ام و در این بین دو سه مرتبه کارمندان آکادمی آمدند و خواستند که اردو را ترک کنم. حتی به صورت زشتی جلوی چشم بازیکنان رده جوانان و نوجوانان با من برخورد کردند و این در شرایطی بود که حتی به رستوران آکادمی گفته بودند که به من ناهار ندهند و باید از آکادمی اخراج شوم. موضوع به اینجا رسید که در نهایت گفتند من محل اردو را ترک نمی‌کنم، مگر اینکه بخواهید زور بگویید یا اینکه به صورت مکتوب این موضوع را اعلام کنید و من به من اعلام کردند که اگر اردو را ترک نکنی، به حراست و نیروی انتظامی موضوع کشیده می‌شود. من هم سر حرف خودم ماندم در نتیجه موضوع به حراست مجموعه ورزشی انقلاب کشیده شد و دو نفر از حراست برای خارج کردن من آمدند و آقای زارع‌پور یک نامه به حراست مجموعه ورزشی نوشته بود به سبب احضار من به کمیته انضباطی از ورودم به آکادمی جلوگیری شود و یک رونوشت از این نامه را هم به من دادند. پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت دبیر فدراسیون دست‌خطی را به من داد و به صورت رسمی اعلام کرد که از اردو بروم. من هم در نهایت محل اردو را ترک کردم و به خانه برگشتم تا در روز شنبه در کمیته انضباطی شرکت کنم.

وی دربارهٔ اینکه مگر چه موضوعی را در مصاحبه خود مطرح کردید گفت: من در مصاحبه خود انتقادهایی را از عملکرد فدراسیون در رابطه با ملی‌پوشان داشتم که موضوعات کلی بود و دربارهٔ برگزار نشدن اردوی تیم ملی موضوعاتی را مطرح کردم و گفته بودم که یک سری از اشخاصی که پیش از این مخالف فدراسیون بودند و درگیری‌هایی را در طی دو سال قبل ایجاد کرده بودند حالا با فدراسیون کار می‌کنند و در مصاحبه خود به عملکرد فدراسیون اشاره کرده بودم که سبب پایین آمدن رنکینگ‌ها شده بود.

وی ادامه داد: کاری که آن‌ها با من در اردوی تیم ملی کردند غیر اخلاقی بود و نباید چنین برخوردی می‌شد. اگر آن‌ها صلاح دیده‌اند که من در اردوی تیم ملی نباشم اول باید می‌گذاشتند که کمیته انضباطی تشکیل شود و بعد تصمیم می‌گرفتند چون ممکن است من با سبب و صحبت‌های خود در کمیته انضباطی محکوم نشوم. به هر حال اینکه پیش از تشکیل کمیته انضباطی من را اخراج کنند، کاری منطقی نیست.

نوروزی خاطرنشان کرد که شنبه در کمیته انضباطی برای روشن شدن موضوعات پیش آمده حاضر خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.