افشین: پیشنهاد بسیار دارم اما اولویت با فولاد است/ استقلال را می‌بریم

۱۴اردیبهشت،

1-497.jpg

مهاجم سرعتی تیم فوتبال فولاد‌ خوزستان که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است،‌ گفت: در دیدار با استقلال برای برد به میدان می‌رویم و سه امتیاز را خواهیم گرفت.

آرش افشین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات خوبی را هم در این هفته انجام داده‌ایم و برای شکست استقلال آماده هستیم.

وی ادامه‌داد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد و اکنون نیز با توجه به این‌که نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده، از انگیزه بسیاری برخوردار است.

بازیکن تیم فولاد‌خوزستان اضافه‌کرد: انگیزه ما هم کمتر از تیم استقلال نیست و ما برای این‌که جایگاه‌مان را تثبیت کنیم، می‌جنگیم ولی نیم‌نگاهی هم به دیدار تراکتورسازی داریم.

وی با اشاره به این‌که برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم، عنوان‌کرد: کسب سهمیه آ‌سیا تاحدودی به خودمان بستگی دارد و اگر بتوانیم در دو بازی پیش‌رو‌ برنده شویم و تراکتورسازی هم لغزش داشته باشد، به این هدف خواهیم رسید.

افشین بیان‌کرد: از هواداران انتظار دارم مانند همیشه و با تمام وجود ما را حمایت و تشویق کنند تا شاهد یک دیدار خوب در اهواز باشیم.

وی به اتمام قراردادش با تیم فولاد در پایان فصل جاری اشاره کرد و گفت: برای تمدید قرارداد باید با باشگاه صحبت کنم ولی اولویتم برای فصل بعد، بازی در فولاد است.

این مهاجم قرمزپوشان اهوازی در پایان از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای فصل سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر خبرداد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.