اقتصاد، اقتصاد، اقتصاد؛ شعار انتخاباتی جبهه حامیان ولایت

۰۳م اسفند ،

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه کاندیدای مورد نظر جبهه حامیان ولایت، فردی ولایت مدار و مردم دوست است، گفت: شعار جبهه حامیان ولایت ” اقتصاد، اقتصاد، اقتصاد ” به معنای ” اقتصاد خانواده، اقتصاد ملی و اقتصاد بین‌المللی ” است.

حجت‌الاسلام مشکینی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز بهترین راهکاری بود برای رؤسای ٣ قوه که اختلافات خود را کنار بگذارند.
وی افزود: مسئولین نظام دیگر نباید کاری کنند که رهبر فرزانه انقلاب و ملت ایران را آزرده خاطر کنند بلکه آنها باید پیشنهاد‌های هوشمندانه ایشان به درستی عملیاتی کنند.
 
دبیر کل جبهه حامیان ولایت با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای‌های اسلامی شهر و روستا تصریح کرد:در این مقطع زمانی مردم نیازمند آرامش می باشند لذا مسئولین باید اختلافات خود را کنار گذاشته و شرایط انتخاباتی مناسبی را فراهم کنند تا انتخاباتی آرام داشته باشیم.

حجت‌الاسلام‌ مشکینی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگراین بود که ملت شریف ایران ملتی آگاه است، در هر شرایطی پای انقلاب و دفاع از آن ایستاده‌ و در خدمت اسلام و ولایت فقیه می باشند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت در پایان خاطر نشان کرد: این جبهه هنوز کسی را به عنوان کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در نظر نگرفته است اما با به پایان رسیدن بررسی‌ها شخص مورد نظر اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدای مورد نظر جبهه حامیان ولایت، فردی ولایت مدار و مردم دوست است، گفت: شعار جبهه حامیان ولایت ” اقتصاد، اقتصاد، اقتصاد ” به معنای ” اقتصاد خانواده، اقتصاد ملی و اقتصاد بین‌المللی ” است.
 
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.