اقتصاد آمریکا در سراشیبی و قدرت سیاسی آن در حال فروپاشی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

مشاور فرمانده کل سپاه شهدای هشت سال دفاع مقدس را سند افتخار و تضمین کننده آینده ایران اسلامی دانست و گفت: حفظ یاد و خاطره این عزیزان وظیفه ملی تمام آحاد جامعه است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، محمد حسین صفار هرندی مشاور فرمانده کل سپاه در یادواره ۹۲ شهید شهر هشتگرد مرکز شهرستان ساوجبلاغ استان البرز که با حضور گسترده خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مردم و مسوولان این شهر در مسجد جامع هشتگرد برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.
 
وی در ادامه اصل ولایت پذیری و و همسو بودن با اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) در تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری را از اصول بلاقید آحاد جامعه ذکر کرد.
 
صفار هرندی با بیان اینکه انسان های آزاد و کسانی که از حق دفاع می کنند از دشمنان نمی‌هراسند، افزود: موج بیداری اسلامی در منطقه الگو گرفته از حماسه تاریخی هشت سال دفاع مقدس است و امام و شهدا پرچمدار این موج الگویی در جهان مبارزه با استکبارند.
 
عضو مجمع تشخیص نظام در ادامه با اشاره به حوادث سال ۸۸ یادآورشد: همه دیدند که چگونه مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سنگربانی و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به رغم حمایت همه‌جانبه دشمنان از فتنه‌گران این توطئه دشمن را خنثی کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان زنده است، گفت: در شرایط بحرانی و تهدیدهای جهان با حفظ وحدت و فرمانبری محض از ولایت می‌توانیم در مقابل هر گونه توطئه دشمنان بایستیم.
 
صفار هرندی با بیان اینکه همچنین می توان با تکیه بر توانمندی داخلی بر تحریم های دشمنان خط قرمز بطلان کشید، افزود: الگوی تولید و پیشرفت کشور متاثر از نگاه و گفتمان انقلاب اسلامی است که در عرصه فرهنگی نیز باید به مرحله ای برسیم که دشمن را ناکام کنیم و این مهم نیاز به همدلی و مشارکت همه مردم و مسوولان دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: اقتصاد آمریکا این روزها چنان در سراشیبی افتاده که سهامداران بورس سهامشان را می فروشند تا هزینه روزمره خود را تامین کنند و قدرت سیاسی آن نیز در حال فروپاشی است.
 
انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.