اقدامات آمریکا از اساس غیرمنطقی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اقدامات آمریکا از اساس غیرمنطقی است به همین خاطر شاهد هستیم که ایران را به جرم حمایت از تروریست محکوم می‌کنند و رژیم صهیونیستی را که خوی درندگی‌اش بر همگان آشکار است را هم‌پیمان خود می‌نامند.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات آلن ایر سخنگوی فارسی‌ زبان وزارت خارجه آمریکا مبنی براینکه توافق هسته‌ای با ایران نگرانی‌ها در مورد مسئله حقوق بشر را به فراموشی نمی‌سپارد، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بهانه هستند و اگر موضوع هسته‌ای حل شود بهانه حقوق بشر و یا بهانه‌هایی دیگر را به میان می‌کشند.

وی تصریح کرد: ایران کشوری است که از کشورهای مستقل حمایت می‌کند و غربیان مخالف حمایت‌های ایران هستند به همین خاطر بهانه‌هایی را به میان می‌کشند تا از آن به نفع خود بهره‌برداری کنند.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: غربیان می‌خواهند قبل از اینکه موضوع هسته‌ای حل و فصل شود بهانه‌های حقوق بشری را پیش بکشند البته در مقطعی هم توان نظامی ما را مورد بحث قرار داده‌ بودند.

قوام در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات آمریکا از اساس غیرمنطقی است به همین خاطر شاهد هستیم که ایران را به جرم حمایت از تروریست محکوم می‌کنند و رژیم صهیونیستی را که خوی درندگی‌اش بر همگان آشکار است را هم‌پیمان خود می‌نامند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.