اقدامات جدید حکومت لیبی برای یافتن امام موسی صدر

خواهرزاده امام موسی صدر اخبار منتشر شده از سوی مترجم قذافی مبنی بر شهادت امام موسی صدر را به شدت تکذیب کرد.

مهدی فیروزان خاطرنشان کرد: خانواده امام موسی صدر در مدت اخیر و پس از سقوط قذافی اظهارات متناقض بسیاری شنیده است که البته قابل پیش‌بینی بود زیرا برخی از نزدیکان قذافی با هدف تبرئه خود اخباری را جعل می‌کردند. عده‌ای دیگر برای حضور بیشتر در صحنه سیاسی داشتن اخبار مختلف را امتیاز برای خود می‌دانستند و برخی نیز دیدگاه‌های قذافی را تعقیب می‌کردند و در دفاع از او اخباری کذب منتشر می‌کردند.
وی افزود: با توجه به ارتباط خوب و مستقیمی که دولت لبنان با حکومت انتقالی لیبی دارد از نیات نهفته در این‌گونه اظهارات مطلع هستیم.
وی تاکید کرد: با توجه به گفت‌وگوهایی که با مقامات و حکومت انتقالی و انقلابیون داشته‌ایم و بارها هم اعلام کرده‌ایم، اخبار منفی در مورد امام موسی صدر نادرست است و مبانی اطلاعاتی و کارشناسی ندارد.

خواهرزاده امام موسی صدر همچنین در مورد آخرین پیگیری‌ها برای آزادی امام موسی صدر گفت: اخیرا حکومت انتقالی لیبی پس از یک دوره رکود مجددا همکاری‌هایی مشترک برای یافتن محل زندان امام موسی صدر انجام داده‌اند و اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، امید ما را برای این‌که بتوانیم محل زندان امام را پیدا کنیم افزایش داده است.

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.