اقدامات دستگاه قضا در برخورد با پرونده ستار بهشتی به موقع صورت گرفته است

۱۲م آذر ،

نائب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: اقدامات دستگاه قضا در برخورد با پرونده ستار بهشتی به موقع صورت گرفته است.

سیدحمید رضا طباطبایی نایینی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران در واکنش به هجمه‌های رسانه‌های بیگانه نسبت به مرگ ستار بهشتی اظهار داشت: باید بپذیریم که گاهی تخلفاتی در کشور صورت می‌گیرد و این امر اجتناب‌ناپذیر است ولی در عین حال مساله مهم برخورد با متخلفان بر اساس قانون است.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس با اینکه اتفاقات و تخلفات رخ داده ارتباطی به اصل نظام ندارد، تصریح کرد: در کشور پهناوری مانند ایران که هر روز متهمان زیادی بازداشت می‌شوند، وقوع حوادثی مانند مرگ ستار بهشتی رخ نداده بود.

وی گفت: اگر سیستم قضایی کشورهایی را که علیه ما تبلیغات رسانه‌ای می‌کنند مورد بررسی قرار دهیم درخواهیم یافت که نقضان بی‌شماری در تحقق عدالت دارند.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس افزود: کشور ما در معرض تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه قرار دارد از هین رو آنها به اتفاقات کشور ما براساس منافع خود واکنش نشان می‌دهند و حوادث این چنینی سبب سوء‌استفاده دشمنان نظام می‌شود.

طباطبائی دربارهٔ روند تحقیقات پرونده ستار بهشتی تصریح کرد: نسبت به پرونده‌های مشابه رسیدگی و تحقیات آن به سرعت انجام شده  و اقدامات دستگاه قضا در برخورد با پرونده ستار بهشتی به موقع صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رئیس دستگاه قضا به موقع دربارهٔ این اتفاق واکنش نشان داد،  گفت: قوه قضائیه در مرحله تحقیقات مقدماتی به صراحت نظر خود را اعلام کرد که سبب افزایش اعتماد عمومی شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک افزود: این حساسیت دستگاه قضا باید دربارهٔ این پرونده ادامه داشته باشد و افکار عمومی پس از به نتیجه رسیدن تحقیقات توقع دارند که به سرعت متهمان این اتفاق مجازات شوند.

طباطبائی اذعان داشت: قوه قضائیه پس از اتمام تحقیقات باید هر فرد و یا دستگاهی را که در این اتفاق سهیم بوده است را مجازات کند و تدابیری را بیاندیشد که دیگر اتفاقات این چنینی رخ ندهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.