اقدامات رضا پهلوی مایه خجالت و تاسف اپوزسیون برانداز است

جای شگفتی است که شما [ربع پهلوی] این همه کارهای نادرست را از این فرصت طلبان و خودفروختگان می بینید، و بازهم آنان را اپوزیسیون مردمی قلمداد می کنید.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، نامه ۲۳ژانویه ۲۰۱۲ربع پهلوی به شورای امنیت سازمان ملل در دفاع از زندانیان سیاسی توسط اپوزسیون به سخره گرفته شده است، ربع پهلوی در این نامه خواستار بازگشت میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عرصه سیاسی نظام ج.ا.ا شده است؛ این نامه در شرایطی نگاشته شده است که بسیاری از اپوزسیون که غالب آنها برانداز می باشند اعتقادی به فعالیت های میرحسین موسوی و مهدی کروبی نداشته و ندارند؛آنها در این براه عنوان می کنند میرحسین موسوی و مهدی کروبی خواستار براندازی نظام ج.ا.ا نبوده و در جهت اصلاحات نظام کنونی قدم بر می دارند!

ربع پهلوی در نامه فوق درخواست آزادی میر حسین موسوی، همسرش، و مهدی کروبی نه به عنوان سه شهروند ایرانی، بلکه به عنوان مبارزان راه آزادی است.

سایت ضدانقلاب فضول محله در همین خصوص می نویسد:  «گویا شاهزاده [ربع پهلوی] تصمیم گرفته اند که هر طنابی در برابر خود می بیند از آن بالاروند؟ در این جا بهتراست کمی وقایع سیاسی گذشته را سبک سنگین کنیم و ببینیم شاهزاده [ربع پهلوی] تا چه اندازه می تواند به اینگونه افراد اعتماد داشته باشد؟

فضول محله در ادامه می افزاید پیام میرحسین موسوی به ما ثابت کرد که او دروغگویی بیش نبوده است. او در پیام ۲۵بهمن ۸۹می گوید: «… اهداف اصلی آن (راهپیمایی مردم)، احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل است.» نشست ۵نفر از هم پالکی های این فرد در لندن، زیر چتر دولت انگلیس، و تصویب منشور ۱۸ماده ای جنبش سبز که امتداد و پایداری رژیم [نظام] اسلامی است، گوشه دیگری از وابستگی موسوی به رژیم اسلامی را نشان می دهد.

 جای شگفتی است که شما [ربع پهلوی] این همه کارهای نادرست را از این فرصت طلبان و خودفروختگان می بینید، و بازهم آنان را اپوزیسیون مردمی قلمداد می کنید. ما از کجا بدانیم که موسوی و کروبی در بند اسیرند؟ از کجا معلوم که این ساختگی نباشد؟

گفتنی است دست کشیدن ربع پهلوی از نظام سلطنتی (پادشاهی) و روی آوردن او به جنبش سبز انتقادات بسیاری را از سوی اپوزسیون برانداز در پی داشته است، خصوصا اینکه جنبش سبز در شرایط کنونی کاملا منفعل و بی تاثیر بوده و فعالیت آن منحصر به فضای مجازی می باشد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.