اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه علیه مردم بحرین ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الوفاق گزارش داد: بیش از نوزده روستا و منطقه بحرین عصر دیروز شاهد اقدامات سرکوبگرانه نظامیان بود.

این پایگاه بیان کرد: نظامیان رژیم علاوه بر سرکوب تظاهرات و ممانعت از برگزاری آن، در مناطقی که شاهد تظاهرات نبود نیز با پرتاب گاز سمی از مردم انتقام گرفتند.

الوفاق تشریح کرد: نظامیان بحرینی از سلاح ساچمه ای که سلاحی ممنوعه است استفاده کردند که در نتیجه آن شماری دیگر زخمی شدند.

این پایگاه بیان کرد: نظامیان رژیم همچنان همانند قبل به منازل مردم یورش بردند و اقدام به شکست حرمت آنها و سرقت اموالشان کردند. این در حالی است که هیچ دستگاه قضایی درباره این اقدامات علیه منازل مردم تحقیقی به عمل نیاورده است.

الوفاق نوشت : نظامیان آل خلیفه از گازهای سمی و خفه کننده علیه منازل مردم و مناطق تنگ و باریک استفاده کردند که در نتیجه آن شماری زیادی دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان بحرینی همچنین به روستای توبلی با گاز سمی حمله کردند و منازل این روستا را غرق در گازهای سمی و خفه کننده کردند.

در منطقه ستره نیروهای آل خلیفه ضمن پیاده کردن یک شهروند بحرینی از خودرویش اقدام به ضرب و شتم وحشیانه و خارج از اصول انسانی وی کردند و دو شهروند دیگر را بدون اینکه دراین منطقه تظاهراتی باشد تحت تعقیب قرار دادند.

منطقه الجفیر نیز مزدوران رژیم به هتک نوامیس مردم پرداختند و در ادامه اقدامات غیر اخلاقی خود عبارات زشتی را علیه زنان به کار بردند.

همچنین در ادامه محدودیتها برای نمازگزاران مسجد ابوطالب(ع) در شهرک حمد( مسجدی که در سال گذشته ویران شده است) نظامیان رژیم به زمین مسجد نیز یورش بردند و علاوه بر مزاحمت برای نمازگزاران مانع تلاش مردمی برای بازسازی این مسجد شدند و آنها را تهدید به بازداشت کردند.

از مناطقی که دیروز شاهد تظاهرات بود می توان به عالی، بوری، الهمله، المالکیه، شهرکان، دمستان، باربار، توبلی، العکر، المعامیر، جزیره ستره، النویدرات، سماهیج، ابوقوه، جد حفص، الدیه، الجفیر، کرباباد و راس رمان اشاره کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.