اقدامات صورت گرفته در کارگروه تحول اداری قانع کننده نیست

به گزارش ایرنا ˈعلی محمد آزادˈ شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای کارگروه تخصصی پژوهش‌، فناوری و تحول اداری استان همدان بیان کرد: کار تحول اداری باید با قوت بیشتری نسبت به گذشته انجام شود.

وی افزود: کارگروه تحول اداری باید به سمتی حرکت کند که موجب تحول در استان شود و باید به این امر توجه کرد که نقطه تلاقی پژوهش و فناوری ، تحول اداری است.

وی با ذکر ضرورت کابردی کردن پژوهش ها اظهار کرد: برخی از حرف و حدیث های غیر علمی و کارشناسی نشده موجب عقب رفت فعالیت های این کارگروه می شود.

استاندار همدان در خصوص سند آمایش سرزمینی نیز تصریح کرد: این سند در ۵۱ جلد تهیه و چاپ شده و تاکنون هیچ مسوولی این کتاب را مطالعه نکرده است در حالیکه باید این ۵۱ جلد کتاب در یک کتاب خلاصه شود.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان افزود: سند آمایش سرزمینی مشکلات استان همدان را مرتفع نمی کند بلکه این ۵۱ جلد کتاب تنها به درد چیدن در قفسه های کتابخانه می خورد.

آزاد گفت: با وجود راه اندازی شبکه دولت در سال گذشته و ضرورت ارتباط مسوولان از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر تا کنون هیچیک از مسوولان از این طریق با یکدیگر ارتباط برقرار نکرده اند.

وی اضافه کرد: این در حالیست که به جای برگزاری نشست در مرکز استان و هدر رفت وقت فرمانداران در مسیر ، می توان از طریق ویدئو کنفرانس با انها ارتباط و مسایل و مشکلات را بررسی کرد.

وی در ارتباط با موضوع بررسی تحولات فرهنگ عمومی که متولی ان اداره کل فرهنگ و ارشاد است نیز گفت: عنوان این موضوع کلی بوده و می توان هزاران شاخص را زیر مجموعه فرهنگ عمومی قرار داد.

استاندار همدان تاکید کرد: باید هدف از تحول در فرهنگ عمومی مشخص و با در نظر گرفتن گزاره ها ، طرح های پژوهشی صورت گیرد در غیر اینصورت به نتیجه ای نخواهیم رسید.

وی با بیان ضرورت کوچک سازی دولت اظهار کرد: با وجود اینکه باید سیستم های اداری در پاسخگویی با سرعت عمل بیشتری عمل کنند ولی فربگی ادارت قدرت حرکت و تحرک را از آنها سلب کرده است.

۷۵۲۵/۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.