اقدامات مرکز زنان برای اجلاس عدم تعهد

  رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت : سران کشورهای شرکت کننده در اجلاس عدم تعهد با حضور در ایران توانمندی و ظرفیت های موجود در کشور را مشاهده می کنند .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وفا،  مریم مجتهدزاده با اشاره به تحریم های ۳۰ ساله همه ابرقدرتها علیه ایران گفت : میزبانی ایران در شانزدهیمن اجلاس عدم تعهد این فرصت را ایجاد می کند تا سایر کشورها مشاهده کنند که چطور ملت و دولت ایران تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.
وی افزود : سران کشورهای مختلف با حضور در ایران می بینند که ملت و دولت ایران مردمی نیستند که بتوانند با تحریم ها کنار بیایند.
مجتهدزاده با اشاره به حضور کشورهای مختلف در اجلاس عدم تعهد اظهار داشت : برخی از این کشورها خواهان تفاهم و تعامل با ایرانیان هستند و حضور ایران را در صحنه جهانی جدی می بینند مخصوصا در بحث بیداری اسلامی کشورها که ایران در به ثمر رسیدن آن نقش به سزایی داشته است.
وی تاکید داشت : وجود این گونه کشورها درایران می تواند در لغو بسیاری از تحریم ها علیه ایران که آسیب این تحریم ها در درجه اول برای زنان و کودکان در مقوله های دارویی و اشتغال است تاثیر داشته باشد.
مجتهدزاده در پایان به تهیه بسته های تبلیغاتی از پیشرفت های زنان ایرانی بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : این بسته ها  نشان دهنده توانمندهای زنان جمهوری اسلامی است  که بین مهمانان کشورهای مختلف در اجلاس عدم تعهد توزیع خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.