اقدام آمریکا در لغو برخی تحریم‌ها فریب افکار‌عمومی است

۱۳خردادماه،

عضو کمیسیون امنین‌ملی مجلس لغو تحریم فروش گوشی تلفن همراه و کامپیوتر به ایران از سوی آمریکا را فریب افکار‌عمومی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری خواند.

 “عباسعلی منصوری‌آرانی” نماینده مردم  کاشان، آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام لغو تحریم فروش گوشی تلفن همراه و کامپیوتر به ایران از سوی آمریکا، گفت: از آن‌ جا که ما شاهد برخوردهای آمریکا در مقاطع مختلف بودیم و این اقدام  نیز علی‌الظاهر چراغ سبزی در جهت اعتماد‌سازی از سوی ایران است این موضوع باید بررسی شود که آیا این اقدام در جهت اعتماد‌سازی است یا جزء اهداف خاص سیاسی است که آمریکا در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به کاربرد تجهیزات ارتباطی و اطلاع‌رسانی، و انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نقطه عطف حساس سیاسی، این موضوع با ید برررسی و اهداف این اقدام از سوی آمریکا برای مردم تشریح شود.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اظهار داشت: با توجه به بصیرت و آگاهی ملت ایران از توطئه‌های آمریکا و اینکه آنها هیچ‌زمانی دلسوز ملت نبودند و هر اقدامی از سوی آنها  درجهت خیانت به کشور و ملت است و همچنین با توجه به تسلط کاملی که وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان بر فعالیتهای رسانه‌ای دارند ،آنها دوباره شکست خواهند خورد.

گفتنی است؛ چندی پیش “وندی شرمن” معاون وزارت خارجه آمریکا از لغو تحریم فروش کامپیوتر و موبایل به ایران خبر داد و گفت که دولت “اوباما” از روز پنج‌شنبه مجوز رسمی برای لغو تحریم فروش کامپیوتر و موبایل را به ایران صادر خواهد کرد، این مقام آمریکایی همچنین افزود که لغو تحریم‌ها شامل قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.