اقدام زشت اسپانسر تیم ملی فوتبال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نصرالله سجادی درباره مطالب منتشر شده در رابطه با نحوه کمک شرکت فناپ که به تازگی اسپانسر فدراسیون فوتبال شده است، اظهار کرد:

من هم امروز (دوشنبه) از طریق رسانه‌ها این موضوع را متوجه شدم. در این رابطه از کفاشیان سوال کردم که پاسخ داد مساله آن طور نیست که در رسانه‌ها منتشر شده است. اما در هر حال تاکید می‌کنم اگر چنین موضوعی وجود داشته باشد، اقدام بسیار ناپسندی است و حامی تیم ملی باید براساس تعهداتش عمل کرده و به قراردادی که با فدراسیون فوتبال بسته است، پایبند باشد.

شرکت FANAP در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی شماره‌ای را روی بنرهای تبلیغاتی خود نصب کرده که حکم صندوق کمک دارد. روی این بنرها نوشته شده بود، «گام اول» حمایت از تیم ملی گرفتن شماره # ۹۰*۷۲۰* است. اگر این شماره را با هر یک از اپراتورهای تلفن همراه بگیرید، با پیغامی فینگلیش روبرو می‌شود، با این متن:

جام جهانی نزدیکه … همه‌ی ایران حامی تیم ملی ایران. مبلغ مورد نظر را وارد نمایید:…

 

وی درباره انتخابات سایر فدراسیون‌هایی که همچنان با سرپرست اداره می‌شوند نیز تصریح کرد: سعی می‌کنیم انتخابات این فدراسیون‌ها را تا آخر سال برگزار کنیم اما اگر فرصت به بعضی از آنها نرسید، قطعا این کار را در اوایل سال جدید انجام خواهیم داد.

معاون وزیر ورزش در واکنش به موضوع کسب مجوز احمد ناطق‌ نوری برای حضور در انتخابات فدراسیون بوکس نیز گفت: درباره انتخابات فدراسیون بوکس معتقدیم باید فرصتی ایجاد کنیم تا چهره‌های جدید هم بتوانند امکان حضور داشته باشند.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.