اکران فیلم های بچه ننه و ‘تو و من’ در سینماهای حوزه هنری منتفی است

‘حبیب کاوش’ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: بر اساس مصوبه جدید شورای صنفی نمایش فیلم، از این پس آثاری که می خواهند مراسم افتتاحیه و یا بازیگری را به سالن سینمایی دعوت کنند باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسوولان سینما آزادی دو هفته پیش از رسیدن فیلم در حال اکران به کف فروش تقاضای اکران فیلم جدید به شورای صنفی نمایش فیلم ندادند، از این رو فیلم گلوگاه به کارگردانی ابراهیم معیری برای جایگزینی فیلم شور شیرین اختصاص یافت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم تاکید کرد: شورای صنفی نمایش فیلم تشخیص داد فیلم سینمایی ‘کلاه قرمزی و بچه ننه’ با مولفه های ارزشی حوزه هنری همراه نیست از این رو این فیلم در سینماهای حوزه هنری اکران نخواهد شد و سرگروه این اثر سینمایی ، سینما استقلال نیست.

کاوش همچنین از منتفی شدن اکران فیلم ‘تو و من’ با بازی محمدرضا گلزار در سینما آزادی خبر داد و گفت: به دلیل ارایه نکردن تقاضای اکران فیلم یادشده از سوی مدیریت سینما آزادی تا ۱۹ تیرماه، نمایش فیلم ‘تو و من’ در این سینما منتفی است و توزیع کننده این اثر نمی تواند با سینما آزادی برای اکران قرارداد ثبت کند.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۶۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.