اکران ۳ فیلم جدید از هفته آینده

جام جم آنلاین: با آغاز فصل پاییز، اکران سه فیلم «بغض»، «من همسرش هستم» و «بوسیدن روی ماه» از هفته جاری در سینماهای تهران آغاز می‌شود.

«بوسیدن روی ماه» ساخته همایون اسعدیان بعد از فیلم موفق «طلا ومس» است که به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی مقابل دوربین برده است.

این فیلم که در جشنواره ۳۰ فجر به نمایش درآمد، به عنوان یکی از آثار منتخب تماشاگران رای بالایی کسب کرد.

«بوسیدن روی ماه» از ۵ مهر با سرگروهی سینمایی «آزادی» اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا،«من همسرش هستم» اولین ساخته سینمایی مصطفی شایسته، تهیه‌کننده سینما محسوب می‌شود که در کارنامه‌اش تهیه فیلم‌هایی چون « کافه ستاره»، «کنعان» و «بی‌پولی» به چشم می‌خورد.

این فیلم با بازی نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار و لادن طباطبایی درباره یک زوج جوان است که به واسطه یک اتفاق دچار مشکل پیش بینی نشده‌ای در زندگی خانوادگی خود می‌شوند.

«من همسرش هستم» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در بخش فیلم‌های اول جشنواره فجر به نمایش درآمد و قرار است با سرگروهی سینما «آفریقا» به نمایش درآید.

رضا درمیشیان پس از سالها تجربه روزنامه‌نگاری و دستیاری داریوش مهرجویی، «بغض» را به عنوان اولین ساخته سینمایی‌اش کارگردانی کرد که تمام صحنه‌های فیلم در ترکیه مقابل دوربین رفت.

این فیلم با بازی بازان کوثری و بابک حمیدیان داستان دو روایت از دو مقطع متفاوت از زندگی ژاله و حامد، دو جوان مهاجر ایرانی است. یک روایت روزهای آشنایی و خوشی این دو جوان و روایت دیگر هشت ساعت سرنوشت‌ساز زندگی آنان.

تهیه‌کننده «بغض» سید غلامرضا موسوی است که قرار است در سرگروهی سینما «استقلال» به نمایش درآید.

آخرین آمار فروش فیلم‌ها

علی سرتیپی مدیر عامل فیلمیران  گفت: مجموع فروش «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» در تهران  و شهرستان به حدود ۴ و نیم میلیارد تومان رسید.

سرتیپی با اشاره به دو فیلم «ضد گلوله» و «بی‌خداحافظی» گفت: فروش «ضد گلوله» در تهران به ۵۱۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها به ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: «بی‌خداحافظی» در تهران تاکنون ۲۹۵ میلیون تومان فروخته و در شهرستان‌ها به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است و شب گذشته نیز هفت و نیم میلیون تومان فروش داشته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.