الان وقت باروری گل محمدی است/هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نیست

۱۲م دیماه ،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شخصیت آقای گل محمدی سبب می گردد پرسپولیس بهتر و بهتر شود.

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  شخصیت آقای گل محمدی با توجه به شناختی که ایشان از پرسپولیس و فوتبال ایران دارد، روی پرسپولیس تاثیر گذاشته و تاثیر آن را می بینیم به نظر من پرسپولیس با این شرایط هر روز بهتر و بهتر می گردد.

وی افزود: متاسفانه هیچ وقت به نیروهای خودمان بها نمی دهیم الان باید از یحیی گل محمدی حمایت شود در سطح ملی هم ما شخصیت هایی مثل دکتر ذوالفقار نسب و حسین عبدی داریم که بنیاد خارج از فوتبال باشند و باید از آن ها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: به نظر من سبب تحول پرسپولیس انرژی آزاد شده سابق است یک انرژی عظیم در باشگاه پرسپولیس وجود داشت که متاسفانه خوب شناخته نشده بود اما الان آن پتانسیل و انرژی در مسیر صحیح قرار گرفته و شاهد بازی های خوب و نتایج مطلوب از پرسپولیس هستیم به نظر من گل محمدی صد درصد می تواند این روند را ادامه بدهد و باید منتظر روز های بهتری برای پرسپولیس باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: راه قهرمانی در جام حذفی برای پرسپولیس بسیار کوتاه تر و هموار تر است  تا لیگ اما پرسپولیس در لیگ آبدیده تر می گردد مطمئتناً پرسپولیس در این فصل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را می گیرد و من به قهرمانی تیم در جام حذفی بسیار امیدوار هستیم.

زادمهر تصریح کرد: حضور کریم باقری در پرسپولیس مطمئناً تاثیر خودش را روی تیم داشته است چون ایشان شخصیت بالایی دارند و با آرامش و علاقه کارش را دنبال می کند و حرفه ای برخورد می کند .

باقری حتی در صحبت با مطبوعات و رسانه ها هم آرامش و متانت خودش را حفظ می کند که این موضوع مهمی برای او است.

وی در ادامه گفت: مطمئناً یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی حرف اول و آخر را می زند اما باید طوری رفتار کنند که شخصیت و جایگاه تمام اشخاص کادر فنی حفظ شود الان وقت باروری یحیی گل محمدی است و باید بسیار خوب حمایت شود تا بتواند قابلیت هایی که دارد را نشان بدهد.

زادمهر در پایان گفت: پرسپولیس این هفته با گهر درود بازی دارد گهر از وقتی آقای مایلی کهن به این تیم آمده بسیار بسیار خوب شده هر چند که در ادامه کار سختی دارند اما با توجه به این که مردم فوتبال دوستی دارند، امیدوارم در لیگ برتر بمانند پرسپولیس می تواند در ورزشگاه آزادی گهر را شکست دهد او اگر تیم گل محمدی همین طور ادامه بدهد، هیچ تیمی در ایران جلو دارش نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.