الاهرام: مصریها اجازه نخواهند داد کسی انقلاب آنها را برباید

به گزارش خبرگزاری رویترز از قاهره ، الاهرام نوشت: همه ما باید آگاه باشیم که سیاست ، هنر راه حل های میانه است و در عالم سیاست نمی توان همه چیز را در اختیار داشت و باید مذاکره و گفت وگو کرد .

این روزنامه افزود: تک روی در سیاست و تحمیل برنامه ها و ایده ها تنها به ناکامی منجر خواهد شد و ما از این ناکامی ها خسته شده ایم.

روزنامه ‘الحریه و العداله’ ارگان حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی گروه اخوان المسلمین مصر نیز با عنوان ‘قلب یک مرد’ و ‘تجمع میلیونی انقلابیون را یکدست کرده است’ منتشر شد که اشاره به توافق روز جمعه بین محمد مرسی نامزد اخوان المسلمین و گروه ها و شخصیت های سیاسی برای تشکیل ‘جبهه ملی برای نجات مصر’ است.

روزنامه ‘الوفد’ وابسته به حزب لیبرال الوفد نیز با عنوان ‘شفیق به کاخ ریاست جمهوری نزدیک می شود’ و ‘ نظامیان زهر چشم نشان دادند’ به چاپ رسید که اشاره به اظهارات شفیق مبنی بر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و بیانیه شورای نظامی حاکم مبنی بر برخورد جدی و قاطعانه با هرگونه بی نظمی در کشور دارد.

روزنامه مستقل ‘التحریر’ نیز با عنوان’ نظامیان با صدور بیانیه و گروه اخوان المسلمین با حضور در میدان التحریر رودر روی یکدیگر قرار گرفتند’ در پیش خوان دکه های مطبوعاتی قرار گرفت که اشاره به جوشش در صحنه سیاسی مردمی و افزایش رویارویی سیاسی بین گروه اخوان المسلمین و شورای نظامی دارد.

روزنامه مستقل ‘المصری الیوم’ نیز با عنوان ‘نبرد تحویل دادن قدرت شعله ور شده است’ چاپ و منتشر شد.

مترجمام **۱۴۳۹**۲۰۴۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۴۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.