الحاقیه بیمه بدنه خودرو را دریافت نمایید

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بینا- مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران با اشاره به لزوم مراجعه مردم برای دریافت الحاقیه بیمه بدنه خودرو به سبب افزایش قیمت خودرو گفت: این موضوع را به شبکه فروش و نمایندگان ابلاغ نموده‌ایم .
به گزارش تفسیری بینا، علی شعبانی درباره افزایش تعهدات بیمه بدنه به سبب افزایش قیمت خودرو در کشور به فارس اظهار داشت: با توجه به افزایش ارزش خودروها هریک از بیمه‌گذاران می‌توانند برای به روزکردن بیمه‌نامه خود و دریافت الحاقیه بیمه بدنه خودروی خود به نمایندگی‌های بیمه مراجعه نمایند.
مدیر بیمه اتومبیل بیمه ایران افزود: این موضوع را به شبکه فروش و نمایندگان خود ابلاغ نموده‌ایم و همچنین از آنها خواسته‌ایم تا بیمه‌گذاران را با تماس تلفنی در جریان این کار قرار دهند.
با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار داخلی، اشخاصی که پیشاً نسبت به خرید بیمه‌نامه بدنه اقدام نموده اند برای به روزکردن ارزش خودروی خود در بیمه‌نامه باید به نمایندگی شرکت‌های بیمه مراجعه نموده و با خرید الحاقیه بیمه‌نامه بدنه مابه‌التفاوت بها آن را پرداخت نمایند در غیر این صورت پس از بروز خسارت شرکت بیمه تا سقف تعهدات و ارزش خودرو مندرج در بیمه‌نامه مکلف به پرداخت بها خواهد بود.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.