الزام دانشجویان به شرکت در دوره آموزشی پیش از ازدواج

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت های پیش از ازدواج گفت: ورودی های جدید کارشناسی ارشد دانشگاه ملزم به شرکت در کارگاه های مهارت های پیش از ازدواج هستند.

لیلا شورین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه شرکت در کلاس های مهارت‌های زندگی (ویژه دانشجویان کارشناسی جدیدالورود) و آموزش پیش‌ از ازدواج (ویژه­ دانشجویان کارشناسی ارشد جدیدالورود) از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه الزامی شده است، دانشجویان باید در مرکز مشاوره دانشگاه ثبت نام و در کلاس های مذکور شرکت کنند.

وی ادامه داد: امسال همچنین نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس ناجا در دانشکده‌های دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به فعالیت مرکز مشاوره دانشگاه خواجه نصیر گفت: دفاتر مشاوره در تمام دانشکده‌های این دانشگاه فعال هستند و به صورت میانگین دو روز در هفته روانشناس و مشاور در دفاتر حضور دارند.

وی ادامه داد: در یکی از دانشکده ها روانپزشک و مددکار به صورت تمام وقت خدمات رسانی می کنند.

شورین با اشاره به روش برقراری ارتباط با دانشجویان گفت: دانشجویانی که نیاز به خدمات مشاوره ای دارند برخی مواقع خود به مرکز مراجعه می کنند و در مواقع دیگر از طریق همیاران مشاور که در خوابگاه‌ها فعال هستند به مرکز معرفی می شوند، همیاران مشاور از خود دانشجویان هستند که در خوابگاهها فعال هستند و دانشجویانی را که مشکل دارند به مرکز معرفی می کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.