الشعراوی: هیچ مشکلی با آلگری ندارم

۲۷فروردین۱۳،

در دیدار یکشنبه شب میلان مقابل ناپولی، روبینیو و پاتزینی از ابتدا در ترکیب اصلی روسونری قرار گرفتند. این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا میلانی ها همچنان با فاصله ۴ امتیازی نسبت به ناپلی ها، در رتبه سوم جدول سری آ بمانند.

به گزارش گل، الشعراوی در گفتگو با میلان چنل گفت:” این تصمیمی بود که مربی گرفت و من کاملا به آن احترام می گذارم. همان طور که همیشه در زمان نیمکت نشینی به آن احترام گذاشته ام.

او اعتماد به نفس زیادی به من داده و اعتقاد زیادی به من داشته است. به همین دلیل هیچ مشکلی با هم نداریم. من به انتخاب او احترام می گذارم. او در دیدار با ناپولی ترجیح داد که از روبینیو در ترکیب اصلی استفاده کند.

هیچ مشکلی بین من و سرمربی نیست. من رابطه خوبی با او دارم؛ همان طور که همیشه بوده ایم. من راحت هستم؛ تا به حال خوب کار کرده ام و تنها می خواهم بهتر شوم.”

این ملی پوش ایتالیایی همچنین در مورد تاثیر ماریو بالوتلی روی روند گلزنی هایش گفت:” ورود بالوتلی چیز زیادی را تغییر نداد. ما به عنوان یک تیم همچنان موقعیت هایی را ایجاد می کنیم اما من به اندازه کافی در مقابل دروازه موفق نبوده ام زیرا خودم را وقف تیم کرده ام.

از عملکردم در چند ماه قبل راضی هستم  و می خواهم تا جای ممکن به تیم کمک کنم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.