الشعراوی: گل هایم تقدیم به آبیاتی

۲۸ آبان ،

  مهاجم ۲۰ ساله میلان در دیدار میلان مقابل ناپولی که از چهارچوب هفته سیزدهم سری‌آ ۱۳-۲۰۱۲ در ورزشگاه سن‌پائولو برگزار شد موفق شد در حالی که میلان با نتیجه ۲-۰ از میزان خود عقب بود، هر دو گل میلان را به ثمر برساند و سبب کسب یک امتیاز برای روسونری در این دیدار دشوار خارج از خانه شود.

 من این گل‌ها را به هم‌تیمی‌های خود تقدیم می‌کنم، تمام آنهایی در این دیدار از جان مایه گذاشتند، و باید بگویم که این گل‌ها را به خصوص به کریستین تقدیم می‌کنم. او آن گل را در دقایق ابتدایی دریافت کرد، اما موقعیت‌های بسیاری را از حریف دفع کرد.

 ما نمایشی بسیار عالی ارائه دادیم، و من از این بازگشت بسیار خوشحالم. من فکر می‌کنم که این یکی از بهترین نمایش‌های ما در فصل اخیر بوده است، و امیدوارم پرزیدنت نیز از آن راضی بوده باشد.

 اکنون باید نگاه خود را به دیدار چهارشنبه معطوف کنیم، آن دیدار حتی از دیدار با ناپولی نیز از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

 به گزارش تفسیری گل و به نقل ااز میلانیستا، میلان در دیدار بعدی خود باید در چهارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به اندرلخت مسافرت کند و با این تیم بلژیکی دیدار کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.