الماسخاله: کمیته انضباطی جلوی پرسپولیس هم بایستید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – رئیس هیات فوتبال گیلان با ارسال نامه ای به دبیر کل فدراسیون فوتبال خواستار بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و داماش و برخورد با فحاشی های صورت گرفته علیه تیم داماش شد.

به گزارش ممتاز؛ قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در خصوص نامه خود به دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت : امسال هر دو تیم ملوان و داماش به خاطر رفتار تماشاگرانش از سوی کمیته انضباطی با کسر امتیاز مواجه شده اند. این در حالی است که به لطف فرهنگ سازی های صورت گرفته و تلاش دو باشگاه فضای بهتری نسبت های به سالهای قبل روی سکو های دو ورزشگاه رشت و انزلی شاهد هستیم اما به سبب اینکه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گیلانی است و مدعی است که می تواند شعارهای گویش گیلکی را متوجه شود یا به قولی ترجمه کند از هر دو تیم امتیاز کسر کرده است .
رئیس هیات فوتبال گیلان در ادامه افزود : فکر نمی کنم شعارهای رکیک و زشت هواداران پرسپولیس در روز جمعه نیازی به ترجمه داشته باشد و منتظریم آقای حسن زاده با همان قدرتی که با دو تیم گیلانی ملوان و داماش برخورد کرد جلوی ناهنجاری های هواداران پرسپولیس هم بایستد .
الماسخاله در پایان خاطر نشان کرد : واقعا باید تشکر ویژه ای داشته باشم از دوستان یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی که جلوی حمله هواداران پرسپولیس به هواداران داماش را گرفتند وگرنه معلوم نبود چه آینده‌ای در انتظار آنهایی بود که از رشت برای تشویق داماش به آزادی رفته بودند و فقط امیدوارم آقای دزفولی این صحنه ها را در گزارش خود فاکتور نگیرد که چندان هم بعید به نظر نمی رسد .

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.