المنار: تعدادی از یهودیان علیه نظامیان صهیونیست بر روی بناهای یادبود شعار نوشتند

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۲/۰۶
۰۰:۰۸:۳۶٫۰۶
فعالان یک جنبش یهودی بر روی بناهای یادبود نظامیان صهیونیست شعارهای ضد صهیونیستی نوشتند.
حسن حجازی خبرنگار شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد شعارهای خصمانه ای بر روی بناهای یادبود نظامیان صهیونیستی که در جنگ اسرائیل در منطقه تله الذخیره در قدس اشغالی به هلاکت رسیده اند نوشته شده است.
قبلاً نیز اقدامی مشابه در منطقه غورالاردن صورت گرفته بود اما مساله ای که این بار جلب توجه می کند این است که شعارهای خصمانه علیه ارتش رژیم صهیونیستی و نظامیان به هلاکت رسیده این رژیم به دست یهودیان نوشته شده است نه به دست اعراب.
فعالان جنبش یهودی ناطوری کارتا که با صهیونیسم و وجود اسرائیل مخالف هستند اعتراف کرده اند که برخی از فعالان این جنبش دست به این کار زده اند.
یکی از فعالان جنبش ناطوری کارتا گفت: پیام کسی که اقدام به نوشتن این شعارها کرده رسید، تجاوز به ملت ها غیرقابل قبول است و همین مساله باعث شده تا ما گرفتار این همه فاجعه شویم و بیش از بیست هزار تن از یهودیان جان خود را از دست بدهند. این بناهای یادبود بناهای دروغین است و ما بر روی این دروغ ها واقعیت را نوشته ایم.
تلویزیون اسرائیل این پدیده را زشت و نفرت انگیز توصیف و اعلام کرد تعدادی از یهودیان افراطی که به هاردیم معروف هستند این کار را انجام داده اند.
البته محکوم کردن این اقدام بوسیله رسانه های رژیم صهیونیستی بر فعالان جنبش ناطوری کارتا که با هرگونه تقدیر از کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی مخالف هستند تاثیری ندارد.
یکی از فعالان این جنبش گفت: این که گفته می شود این نظامیان به خاطر دفاع از وطن کشته شده اند یک بهتان است این ها از ما انتظار دارند که چه تقدیری از این کشته شدگان به عمل آوریم؟ آن ها از ما حمایت نمی کنند بلکه ما را در معرض خطر نیز قرار می دهند. واقعاً زشت است که برای این نظامیان بنای یادبود بسازند و بگویند که این افراد در این جنگ ها جان خود را از دست داده اند تا ما زنده بمانیم. این شما بودید که علیه عرب ها جنگ به راه انداختید.
فعالان ناطوری کارتا به روشنی نظر شان را درباره نحوه حل و فصل درگیری میان اسرائیلی ها و عرب ها بیان کردند.
یکی از این فعالان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که راه حل پایان دادن به این درگیری انحلال رژیم صهیونیستی و انحلال رژیم اسرائیل است و باید یک کشور عربی فلسطینی جایگزین این رژیم شود.
فعالان این جنبش به روشنی اعلام کردند که در درگیری های میان فلسطینیان و اسرائیلی ها طرف فلسطینیان را گرفته اند.
۰۰:۱۰:۵۴٫۰۵

شماره نوار

IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.