المپیک تابستانی لندن از رادیو تهران

“ویژه بازیهای المپیک ۲۰۱۲” را هر روز ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ بشنوید.

حماد خزائی سردبیر و تهیه کننده از پخش “ویژه بازیهای المپیک ۲۰۱۲” از شبکه رادیویی تهران خبر داد و افزود: انعکاس وقایع و رویدادهای بازیها با عنوان ویژه بازیهای المپیک ۲۰۱۲ هر روز ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱ با گویندگی حمید رضا حصارکی از شبکه رادیوی تهران بر روی آنتن خواهد رفت. بررسی تاریخچه المپیک، تاریخچه حضور ایران در المپیک و معرفی مدال آوران و پرچم آوران ایران از بخش های این برنامه است.

پوشش جدیدترین اخبار وحواشی بازیهای المپیک لندن، رویدادها و اتفاقات روز المپیک لندن و گزارش گزارشگران از محل مسابقات را از برنامه ویژه بازیهای المپیک رادیو تهران بشنوید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهر لندن در تابستان امسال میزبان سی امین دورهی بازیهای المپیک است و با توجه به اینکه این بازیها قرار است بزرگترین بازی های تاریخ المپیک باشد، این برنامه با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ورزش دوستان تدارک دیده شده و ارتباط با مسئولین و فدراسیون ها نیز از بخش های است که در این ویژه برنامه گنجانده شده است.

گفتنی است؛ بازی‌های المپیک تابستان ۲٠١۲ از ۲٧ جولای تا ١۲ آگوست (۶ تا ۲۲ مرداد ١٣٩١) در لندن پایتخت انگلستان برگزار می‌شود. رقابت‌های پارالمپیک از ۲٩ آگوست ۲٠١۲ آغاز و تا ٩ سپتامبر ادامه خواهد داشت.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.