النصر امارات همگروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا شد

۲۱ام بهمن ،

hemmat khahi-29-14.jpg

حریف مرحله گروهی فولاد مبارکه سپاهان در فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و تیم النصر با پیروزی مقابل لوکوموتیو، رقیب قهرمان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم های النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۲، شب قبل به میزبانی تیم اماراتی برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود النصر به پایان رسید تا آبی‌پوشان اماراتی یک بار دیگر حریف فولاد مبارکه سپاهان در مرحله گروهی این رقابت‌ها شوند.

النصر که در گروه سوم علاوه بر سپاهان با الاهلی عربستان و الغرافه قطر همگروه است در حالی به مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کرد که هدایت این تیم بر عهده والتر زنگا، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیایی‌هاست، ضمن اینکه به تازگی اسون گوران اریکسون ۶۴ ساله به عنوان مشاور فنی النصر منصوب شده است که بر همین اساس حضور بزرگان فوتبال جهان در کشورمان همراه با تیم النصر از نکات قابل توجه دیدار هفته اول دو تیم در مرحله گروهی این رقابت‌هاست.

النصر پیش از این با حضور بازیکن مطرحی مانند لوکاتونی ایتالیایی در اصفهان مقابل سپاهان بازی کرده بود.

در دیگر دیدار مرحله پلی‌آف شب قبل صبای قم در خانه مقابل الشباب امارات در ضربات پنالتی مغلوب شد تا سهمیه‌ اماراتی‌ها برای مرحله گروهی به ۴ تیم برسد و ایران هم با فولاد مبارکه سپاهان، تراکتورسازی، و استقلال در فصل تازه رقابت‌ها حاضر باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.